بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی؛ کاربران درباره افزایش قیمت بنزین چه نظری داشتند؟

در زمان افزایش قیمت بنزین مطالب متعددی در مورد این اقدام توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر و به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شد.

تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی؛ کاربران درباره افزایش قیمت بنزین چه نظری داشتند؟
تین نیوز

در زمان افزایش قیمت بنزین مطالب متعددی در مورد این اقدام توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر و به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شد.

به گزارش تین نیوز، در بررسی تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی توییتر و تلگرام در مورد افزایش قیمت بنزین، در بازه زمانی 29 آبان تا 6 آذر که توسط این شبکه خبری صورت گرفت، مشخص شد موضوعات مربوط به میزان تغییرات قیمت حمل‌ و نقل درون و بین‌شهری، تغییر شیوه و الگوی استفاده از حمل‌ و نقل عمومی، افزایش قیمت‌ها، کاهش مصرف سوخت و... بیشترین محتوای تولید شده در این مورد بوده است.

قابل ذکر است در این تحلیل کلیدواژه‌های «افزایش قیمت بنزین+ افزایش هزینه حمل‌ و نقل+ تغییر استفاده از حمل و نقل عمومی+ کرایه تاکسی+اتوبوس+مترو+ گرانی بنزین +افزایش هزینه حمل و نقل وانت بارها+افزایش قیمت کالاهای مصرفی+ کرایه تاکسی ها+کرایه تاکسی‌ها+ تاکسی‌های اینترنتی + سهمیه بنزین» در روزهای 29 آبان تا 6 آذر به روش تحلیل مضمون مورد ارزیابی قرارگرفته‌اند.

این داده‌ها در قالب یک فایل که در آن اطلاعاتی در مورد میزان مطالب منتشر شده درباره افزایش قیمت و واکنش کاربران به آن، دسته بندی مضامین و ... جمع‌آوری شده، قابل عرضه به علاقه‌مندان است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی دریافت این فایل با شماره تلفن‌های تین نیوز، شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل تماس حاصل نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.