بازدید سایت : ۵۲۵۲۷

◄ بحران کرونا؛ فرصتی برای تغییر مدیریت کسب‌وکار ایرلاین‌های ایرانی

یک کارشناس هوانوردی معتقد است شرایط فعلی (بحران اقتصادی حاصل از کرونا) فرصت بسیار خوبی برای تغییر در مدیریت کسب و کار ایرلاین‌های ایرانی است.

بحران کرونا؛ فرصتی برای تغییر مدیریت کسب‌وکار ایرلاین‌های ایرانی
تین نیوز

یک کارشناس هوانوردی معتقد است شرایط فعلی (بحران اقتصادی حاصل از کرونا) فرصت بسیار خوبی برای تغییر در مدیریت کسب و کار ایرلاین‌های ایرانی است.

به گزارش تین نیوز، روح‌الله فلاح‌تبار این مطلب را در باشگاه متخصصان این شبکه خبری بیان کرد و گفت: این تغییر مدیریت در کسب و کار ایرلاین‌های ایرانی می‌تواند مربوط به ادغام برخی از فعالیت‌های موازی، اتحادهای استراتژیک و ...باشد.

وی همچنین  کرونا را یک فرصت برای صنعت حمل و نقل هوایی قلمداد کرد و افزود: در ایران عرضه همیشه کمتر از تقاضا بود و به همین خاطر با یک شوک ساده مثلاً همین تابستان پیش رو (با فرض اوضاع سفید از بابت کرونا)، شرکت های هواپیمایی دوباره به چرخه حداکثری باز خواهند گشت و با سرعت رونق خواهد گرفت.

فلاح‌تبار ادامخ داد: اما در خصوص شرکت‌های هواپیمایی بزرگ دنیا و شرکت های هواپیمایی کم هزینه ( LCC) وضعیت متفاوت است و آنها به سادگی به ظرفیت قبل از کرونا بازنخواهند گشت و ورشکستگی در آنها دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: این شرایط فرصتی برای ایرلاین‌های ایرانی است که ناوگان مناسب با قیمت خوب خرید کنند و به نظرم شرکت‌های هواپیمایی مترصد خرید در دنیا باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.