بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

بارش‌ های سیل‌ آسا در جنوب و وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در برخی از استان‌ های کشور نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی کرد.

بارش‌ های سیل‌ آسا در جنوب و وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور
تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در برخی از استان های کشور نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی کرد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور امروز (دوشنبه ۹ مرداد) و روزهای آتی را تشریح کرد و گفت: برای امروز برای برخی نقاط ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، بارش های پراکنده، رگبار و رعدوبرق شده که بیشتر در ساعت های بعدازظهر و اوایل شب است. این بارش ها در جنوب کشور برای استان های هرمزگان، کرمان و فارس نیز به شکل رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی است که برای بارش های جنوب هشدار سطح نارنجی نیز صادر شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب کرمان و شرق هرمزگان، بارش های پراکنده تداوم دارد و برای روزهای پایانی هفته جوی آرام در بیشتر مناطق کشور شده است.

گودرزی توضیح داد: وزش بادهای شدید در شرق کشور به ویژه منطقه زابل شده است. بخش های شرقی دریای عمان نیز به سبب وزش باد مواج و متلاطم است.

به گفته وی، از امروز دوشنبه تا چهارشنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل، افزایش دما رخ می دهد. تهران وزش باد دارد و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشینه دمای امروز پایتخت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.