بازدید سایت : ۴۷۷۱۴

گمرک بیله سوار شبانه‌روزی شد

معاون استاندار اردبیل از موافقت سازمان گمرکات کشور با ۲۴ ساعته شدن زمان فعالیت گمرک بیله سوار خبر داد و گفت: این گمرک روز پنجشنبه افتتاح خواهد شد.

گمرک بیله سوار شبانه‌روزی شد
تین نیوز

معاون استاندار اردبیل از موافقت سازمان گمرکات کشور با ۲۴ ساعته شدن زمان فعالیت گمرک بیله‌سوار خبر داد و گفت: این گمرک روز پنجشنبه افتتاح خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، بهمن حسین زاده گفت:  موافقت با 24ساعته شدن فعالیت گمرک بیله‌سوار پس از 13 سال که  از ضروریات توسعه مبادلات مرزی استان اردبیل است  موجب رونق اقتصادی در منطقه خواهد شد.

او گفت:  این عمل در توسعه مبادلات و تردد مسافران در مرز مشترک ایران با آذربایجان تاثیر اساسی خواهد داشت.

حسین‌زاده در ادامه گفت: پایانه مرزی بیله‌سوار به لحاظ امکانات و کیفیت مناسب بوده و قابلیت ترانزیت روزانه 500دستگاه خودرو و 5هزار نفر مسافر را دارد.

او گفت: در آینده نزدیک نسبت به خرید، نصب و تجهیزات پایانه های مرزی بیله سوار دستگاه های ایکس ری خودرویی و ایکس ری کانتینری اقدام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت:یکی از مزیت های نسبی استان اردبیل امکان ایجاد بستر مناسب تجارت با کشورهای حوزه قفقاز و نیز cis است.

او گفت: بهبود کیفیت و زمان فعالیت گمرک بیله سوار موجب ترغیب و تشویق سرمایه گذاران در این منطقه خواهد شد که بدین تریتب هزینه های حمل و نقل کاهش یافته و صادرات محصولاتشان نیز تضمین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حسین زاده گفت: با این اقدام مهم تقاضا برای سرمایه گذاری تملک دارایی سرمایه ای و ارتقای زیر ساخت های حمل و نقل جاده ای و تعریض و بهبود کمربندی شهر بیله سوار را به دنبال خواهد داشت.

در یک ماه اول سال 97به لحاظ ارزشی 150درصد و به لحاظ وزنی137درصد صادرات محصولات و کالاهای ایرانی نسبت به زمان مشابه سال گذشته در گمرکات استان افزایش یافته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.