بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی زنجان به ۳۱ عدد می‌رسد

تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی زنجان به ۳۱ عدد می‌رسد

تین نیوز | مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از بهره‌برداری مجهزترین استودیو خبری سازمان راهداری کل کشور در زنجان خبر داد و گفت: با اضافه شدن هفت دوربین تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی زنجان به ۳۱ عدد می‌رسد.

علی رحمتی اظهار کرد: نخستین و مجهزترین استودیو خبری در سازمان راهداری کل کشور با همکاری صدا وسیمای مرکز زنجان و با حضور مسئولان کشوری و استانی در 31 اردیبهشت به بهره برداری رسید.
 
وی تصریح کرد: این استودیو در حال حاضر با استقرار 24 دوربین در محورهای مواصلاتی استان به صورت آنلاین، فعال است و تا چند روز آینده تعداد این دوربین‌ها با اضافه شدن 7 دوربین به 31 عدد می‌رسد.
 
‌مدیر‌کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با بیان اینکه اسقرار این دوربین‌ها برای کاهش سوانح و حوادث جاده‌ای و مدیریت راه‌ها است، گفت: 4 دوربین هوشمند از نسل سوم دوربین‌ها در آزاد راه زنجان- تبریز برای ثبت سرعت، تخلفات و اعمال قانون مستقر است.
 
وی با اشاره به پخش زنده تلویزیونی وضعیت راه‌های استان ابراز کرد: این استودیو بیشتر برای ایام زمستان و روزهای پیک سفرها در نظر گرفته شده و مسئولان می‌توانند به کمک رصد تصاویر با آگاهی از شرایط جوی ترافیک جاده‌ها را مدیریت کنند.
 
رحمتی درباره دیگر اهداف مرکز مدیریت راه‌ها خاطر نشان کرد: با راه اندازی این مرکز ایمنی جاده‌ها افزایش و سوانح و حوادث جاده‌ای کاهش می‌یابد و در صورت بروز حادثه کار امدادرسانی با سهولت بیشتری انجام می‌شود.
 
وی در مورد خودروهای فرسوده اظهار کرد: در حال حاضر خودروهای بالای 45 سال، 211 دستگاه شامل شامل ناوگان کالا است.
 
مدیر‌کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به میانگین سنی ناوگان اشاره کرد و گفت: میانگین سنی مینی‌بوس‌ها بالای 29 سال، اتوبوس‌ها 11سال و سواری‌ها حدود 7 سال است.
 
وی ابراز کرد: تسهیلات 1 میلیارد ریالی با بهره 15 درصد به مدت 7 سال برای هر ناوگان ارائه می‌شود که این مبلغ پاسخگوی نیاز رانندگان نیست و تلاش داریم با درخواست ریاست محترم سازمان راهداری و استاندار تسهیلات مناسبی در اختیار رانندگان قرار دهیم.
 
رحمتی خاطر نشان کرد: بعد از عید قیمت‌ها در رابطه با کالا و مسافر تغیییر نکرده و هر زمان که کمیته تنظیم بازار و مسئولان استانی تأیید کنند کرایه حمل کالا افزایش می‌یابد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.