بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

◄ پرداخت به موقع هزینه‌های ریالی به صاحبان ملک‌های آزادسازی شده

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری در پرداخت هزینه‌های ریالی به مالکانی که ملک آن‌ها مشمول آزادسازی می‌شود بدقولی می‌کند که این روند باید اصلاح شود.

پرداخت به  موقع هزینه‌های ریالی به صاحبان ملک‌های آزادسازی شده
تین نیوز

اصفهان – الهام ندیمی| محمدرضا فلاح در تذکری اظهار کرد: یکی از زحماتی که برخی مناطق در حوزه املاک می‌کشند توافقات در راستای تملک اراضی در آزادسازی حلقه چهارم و برخی معابر طرح تفصیلی است. این توافقات زمان بر است اما زمانی که منجر به توافق می‌شود و رضایت مالک را به دنبال دارد باید پرداخت ریالی از سوی شهرداری نیز به موقع انجام شود. 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی افزود: آنچه که امروز شاهد هستیم این است که شهرداری در اجرای تعهد خود کوتاهی و در پرداخت هزینه‌ها بدقولی می‌کند. اگر قرار است پولی به مالک داده شود سر موعد نیست، بنابراین این روند باید اصلاح شود تا هم خوش قولی شهرداری برای دیگران مشخص شود و دیگر مالکان برای همکاری در آزادسازی‌ها ترغیب شوند. 

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کارآمدی شهرداری یعنی صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌ها، اما امروز می‌بینیم که برخی پروژه‌ها شروع شده که برای اجرای زمان زیادی می‌برد یا در بین راه ابتر می‌ماند. 

وی بیان کرد: به عنوان مثال در خیابان هشت بهشت چهارراه گلزار، حدود ده روز است که سنگفرش چهارراه برداشته شده و هیچ اقدامی انجام نشده است. نباید به گونه‌ای اقدام شود که شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری دید منفی پیدا کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.