بازدید سایت : ۴۷۷۱۴

بهسازی ساختمان ایستگاه های راه آهن جنوب

ساختمان ایستگاه های راه آهن جنوب بهسازی می شود.

بهسازی ساختمان ایستگاه های راه آهن جنوب
تین نیوز

سرپرست راه آهن جنوب گفت: با توجه به قدمت بالای ساختمان ایستگاه های راه آهن جنوب، بهسازی ساختمان ایستگاه ها در دستور کار قرار گرفته که تا کنون بهسازی ساختمان ایستگاه میان دشت به اتمام رسیده و اتاق های مامورین مانور، پست بازدید و دپو در ایستگاه بندر امام خمینی در حال انجام است و بهسازی ساختمان سایر ایستگاه ها نیز انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محمد علی مرادی افزود: ۴۰ کیلومتر انتهایی خط دوم اهواز اندیمشک حد فاصل ایستگاه راه آهن بامدژ تا ایستگاه راه آهن اهواز نیز، تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گفته مرادی، محوطه سازی ایستگاه خرمشهر، خرید و نصب پکیج سرمایشی در ایستگاه راه آهن خرمشهر و احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی در ایستگاه حمید از دیگر کارهای در دست انجام این اداره کل است.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی بلاک حمید حسینیه هم به زودی آغاز خواهد شد و این کار باعث ارتقا ایمنی و افزایش سرعت سیر قطارها در این محور خواهد شد.

سرپرست راه آهن جنوب به اقدامات این اداره کل در زمینه فرهنگ سازی نیز اشاره کرد و گفت: کارشناسان این اداره کل، مطابق یک برنامه ریزی مدون ماهانه، در مدارس حاشیه خطوط این اداره کل حضور یافته و با بیان مسائل مختلف از جمله فعالیت های صنعت حمل و نقل ریلی، چگونگی عبور ایمن، انواع گذر گاه های مجاز، حریم ریلی و … ، به فرهنگ سازی می پردازند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.