بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

پویش سراسری «چشم به راهیم» در تمامی جاده‌ های پر تردد اجرا می‌ شود

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اجرای پویش «چشم به راهیم» در تمامی محورهای پر تردد کشور تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

پویش سراسری «چشم به راهیم» در تمامی جاده‌ های پر تردد اجرا می‌ شود
تین نیوز

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اجرای پویش «چشم به راهیم» در تمامی محورهای پر تردد کشور تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی در آیین سراسری آغاز پویش «چشم به راهیم» اظهار کرد: این پویش با بهار قرآن همزمان شده است و امسال با توجه به تجربیات دو سال گذشته سعی شد به صورت متحد الشکل در استان ها با تاکید بر محتوا و کیفیت نه بر تعداد با هدف اثرگذاری بیشتر اجرا شود.

وی افزود: پویش چشم به راهیم در تمامی محورهای پر تردد کشور از امروز تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می شود و اقدامات بسیار خوبی در خصوص اطلاع رسانی به مردم انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره مسائل مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: نزدیک به  ۳۴ هزار میلیارد تومان درآمد این سازمان در سال ۱۴۰۲ است که ۳۹ هزار میلیارد تومان ابلاغ داشتیم و نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.

امانی در آمد سازمان راهداری تا پیش از شروع دوره ریاست خود را  ۵ همت و تخصیص بیش از ۳ همت اعلام کرد و افزود: درآمد ها امسال ۷ برابر شده است. از طرفی در رتبه بندی بهره وری کشوری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در  رتبه دوم قرار دارد.

رییس سازمان راهداری در ادامه به روند تامین ۱۰۰۰ دستگاه  ماشین آلات اشاره کرد و گفت: ثبت سفارش انجام شده است و کارشناسان خبره در حال بازدید ماشین آلات در کشورهای همسایه هستند. همچنین ۲۰۰ دستگاه نیز از تولیدات داخلی کارخانه هپکو خریداری شده است.

امانی یادآور شد: ۷۲۵ نقطه پر تصادف در راه‌های کشور تا کنون برطرف شده اند و این آمار در ۱۰ سال گذشته بی نظیر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه روستایی گفت: تعهد سازمان راهداری در زمینه احداث راه های روستایی۳ هزار کیلومتر بود و طبق آمار واصله تا دیروز ۳ هزار و ۸۰ کیلومتر احداث شده است.  همچنین  ۶۶۰۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در راه های روستایی انجام شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه اندازی بیسیم یکپارچه دیجیتال مخصوص سازمان در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.