بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران عنوان نمود :

حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود : زیبا سازی و حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد.

حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود : زیبا سازی و حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران مهندس احمد آفرین محمد زاده در جلسه شورای اداری این اداره کل که با محوریت عملیات راهداری تابستانی برگزار گردید ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی کارکنان در این ماه پر خیر و برکت اظهار داشت : توسعه حوزه حمل و نقل در مازندران می تواند در جذب گردشگر و توریست و همچنین اشتغال زایی جوانان غیور سهم بسزایی ایفا نموده ، از این رو باید تمامی دستگاه ها در این بخش نسبت به پیشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.

 

وی فرهنگ سازی عمومی برای پاکسازی و زیباسازی حریم راهها را برای ایجاد بستر مناسب در محورهای استان بسیار مثمرثمر دانست و یاد آور شد : مازندران با توجه به شرایط جغرافیایی خود همه ساله پذیرای هزاران گردشگر و مسافر بوده ، از این رو نباید در چنین استانی شاهد بی نظمی و اختلال در سطح محورها و حاشیه راههای آن باشیم.

 

مهندس محمدزاده ساماندهی فضای سبز و حفظ حریم را در سطح محورها از ضروریات اجرایی در مازندران نام برد و تصریح کرد: ما باید با تمام توان و با استفاده از تجارب متخصصین در این امر بکوشیم تا جاده هایی ایمن و زیبا را برای هموطنان و مردم ولایتمدار استان ایجاد نماییم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به عملیات راهداری تابستانی اشاره و تصریح نمود : این اداره کل در آستانه فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده ، ایمن سازی نقاط حادثه خیز،شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری ، انتظامی و اطلاعاتی در سطح کلیه محورها می باشد.

 

وی ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است ، اظهار داشت : امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

 

گفتنی است: در این جلسه روسای ادارات تابعه و روسای ادارات زیر مجموعه معاونت راهداری این اداره کل نیز به طور جداگانه به ارائه برنامه ها و فعالیتهای خود در حیطه راهداری نمودند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.