بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

تردد بیش از دو میلیون ورودی در محورهای خراسان شمالی در سه ماهه اول امسال

در سه ماهه ابتدای امسال بیش از دو میلیون تردد ورودی و بیش از دو میلیون تردد خروجی در محورهای این استان به ثبت رسیده است.

 تردد بیش از دو میلیون ورودی در محورهای خراسان شمالی در سه ماهه اول امسال
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در سه ماهه ابتدای امسال بیش از دو میلیون تردد ورودی و بیش از دو میلیون تردد خروجی در محورهای این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی, علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال ، دو میلیون و ۱۱۲ هزار و ۳۸۰ دستگاه خودرو به استان وارد شده است که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۴.۸ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در این مدت دو میلیون و ۱۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده که این رقم نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۴.۸ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل  ونقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان، ۸۹.۳۱ درصد از خودروهای عبوری از استان در بهار سالجاری مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وی اظهار داشت: بیشترین ترددها به ترتیب در محور های شیروان- بجنورد و بالعکس، بجنورد – اسفراین و بالعکس ثبت شده است.

بدیعی مقدم افزود: کم تردد ترین محورها در بهار امسال، مسیر جاجرم – سنخواست، جاجرم – امیر آباد، سنخواست – جاجرم و امیر آباد - جاجرم گزارش شده است.

وی گفت: محور چمن بید – جنگل گلستان (رباط قره بیل)، گرمه – میامی (بلعکس) و گرمه – چمن بید، بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این ۳ماه ساعت اوج تردد در ساعت ۱۱ تا ۱۲ به ثبت رسیده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.