بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه حمل ونقل:

هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است

رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری صنعت هوانوردی ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است.

هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است
تین نیوز

رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری صنعت هوانوردی ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است.

به گزارش تین نیوز ، شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری صنعت هوانوردی گفت: اصحاب رسانه به حق همراهان خوبی در در انجام ماموریت های ما بوده اند.

فرزادی پور با تبریک هفته حمل و نقل افزود: تا این مدت از سال سه رویداد مهم در حوزه نقل و انتقال مسافر رخ داده است که دو تای آنها بر عهده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: انتقال حجاج مبحث مهمی بود که در شرایطی که خیلی ها انتظار نداشتند با این کیفیت انجام شود این مهم اتفاق افتاد و دیگری رکورد ویژه پروازهای عتبات عالیات بود که با کمترین تنش عملیاتی انجام شد.

مدیرعامل شرکت هما به ۱۵۵ پرواز جام جهانی در راستای مشتاقان دیدار این رقابت اشاره کرد و تشریح کرد: حجم کار بسیار زیاد بود که با همراهی همکاران در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت فرودگاهی امام خمینی و سازمان هواپیمایی کشوری این پروازها به شایستگی انجام شد.

وی تصریح کرد: ما در شرکت هما به عنوان یک شرکت خدماتی یک هدف بیشتر نداریم و آن ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است و تا زمانی که به این مهم دست پیدا نکنیم فعالیت را ادامه میدهیم.

فرزادی پور با اشاره به اینکه لبخند رضایت مشتری مهمترین موضوعی است که به دنبال آن هستیم گفت: در تحول سیستم رسانه و وب سایت هما علاوه بر تسهیل فروش و خدمات اطلاع رسانی جامع در حوزه سفر هوایی، درصددیم دو امکان sky gift ویژه مشتریان پرتردد و sky kid ویژه مسافران خردسال را ایجاد کنیم.

وی تکمیل کرد: ارائه خدمات به نحو شایسته برای ما اهمیت دارد و مبحثی که مغفول مانده است نقل و انتقال بیماران از نقاط مختلف به مراکز درمانی است که امیدواریم بستر آن به زودی فراهم شود تا بیماران در شرایط درست و شایسته به مراکز درمانی معتبر منتقل شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.