بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
با حضور معاون فنی و زیر بنایی راه آهن انجام شد؛

بهره برداری از خط دوم ریلی قمرود- گار مانوری

معاون فنی و زیر بنایی راه آهن اعلام کرد:با توجه به حجم بالای بار و تقاضای مسافر در برخی مناطق، اقدامات قابل توجهی به مظنور دو خطه کردن خطوط انجام شده که دو خطه ریلی قمرود- گار مانوری یکی از آنها است.

بهره برداری از خط دوم ریلی قمرود- گار مانوری
تین نیوز

معاون فنی و زیر بنایی راه آهن اعلام کرد:با توجه به حجم بالای بار و تقاضای مسافر در برخی مناطق، اقدامات قابل توجهی به منظور دو خطه کردن خطوط انجام شده که دو خطه ریلی قمرود- گار مانوری یکی از آنها است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مازیار یزدانی معاون فنی و زیر بنایی راه آهن در مراسم افتتاح رسمی از خط دوم ریلی قمرود- گارمانوری، گفت: با توجه به حجم بالای بار و تقاضای مسافر در برخی مناطق، اقدام به احداث دو خطه کرده ایم که دو خطه ریلی قمرود- گار مانوری یکی از آنها است.

وی افزود:دو خطه کردن خطوط ریلی و تراک بندی یکی از الزامات است که خوشبختانه اقدامات خوبی شروع شده است.

معاون فنی و زیر بنایی راه آهن عنوان کرد: با توجه به پتانسیل بالای راه آهن در جابجایی بار شاهد دو خطه کردن تمام خطوط در سال های آینده هستیم.

وی خاطر نشان کرد: راه آهن کشور حرکت جدی را در بخش دو خطه کردن خطوط شروع کرده و مهمتر از آن برقی کردن خطوط است ضمن اینکه در تمامی بخش های ریلی شاهد فعالیت ها و اقدامات عمرانی هستیم.

معاون فنی و زیر بنایی راه آهن بیان داشت: طی ۴ سال اخیر در تمام نقاط کشور پروژه های ریلی قابل توجهی تعریف و در دست اجرا است .

وی تاکید کرد: نگاه اقتصادی بودن پروژه های زیربنایی از مهم ترین مسائل در راه آهن به شمار می رود و مهمتر از آن دستیابی به بهره وری قابل توجه در بخش های مهم ریلی است.

یزدانی تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم هیات مدیره راه آهن در سال جاری، توجه به مناطق و مراکز انبوه بار و احداث خطوط ریلی در آنها است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری درباره توسعه حمل و نقل ریلی در کشور گفت: راه آهن اولویت اول برای جذب بار است و هدف آن هدایت بار و مسافر از روی جاده به سوی راه آهن است.

یزدانی اضافه کرد: با توجه به هزینه بالای حمل بار توسط جاده و استهلاک جاده ها، بهترین گزینه برای حمل بار و مسافر راه آهن است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.