بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

نصب دیوار صوتی در حاشیه بزرگراه شهید باقری

نصب دیوار صوتی در حاشیه بزرگراه شهید باقری
تین نیوز

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران از بررسی نصب دیوار صوتی در حاشیه بزرگراه شهید باقری و احداث زمین چمن مصنوعی در محله آشتیانی در منطقه 13 خبر داد.

 

به گزارش افکارنیوز ، محسن پیرهادی در رابطه با شرایط محله آشتیانی واقع در منطقه 13 اظهار کرد: مواردی از جمله نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، شستشوی مرتب مخازن و توزیع کیسه های آبی در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ، احداث میدان میوه و تره بار، نظارت مستمر به منظورتوسعه و نگهداری از فضای سبز موجود، کاشت درخت و انواع گل های فصلی، در سطح معابر و بوستان ها و تأمین روشنایی معابر سطح محله در دست بررسی است.

 

وی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیکموضوع اجرای تمهیدات ترافیکی به منظور ساماندهی تردد و پارک خودروها در سطح محله، به ویژه در ساعات پیک تردد به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک و آسایش ساکنین، احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی، پیش بینی و نصب دیوار صوتی در حاشیه بزرگراه شهید باقری و بازگشایی و اصلاح هندسی معبر مسدود شده انتهای خیابان سفیدکوه از میدان مهتدی به سمت میدان چایچی در دست پیگیری است.

 

پیرهادی افزود: اعضاء شورایاری پیشنهاداتی را در حوزه فرهنگی و اجتماعی مطرح کرده اند که از آن جمله می توان به احداث استخر، زمین چمن، مجموعه و سالن های ورزشی در سطح محله ، احداث مجموعه های فرهنگی و آموزشی، مذهبی در سطح محله و احداث یا جابه جایی ساختمان سرای محله اشاره کرد.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به سایر درخواست های اهالی محله آشتیانی اشاره کرد و گفت: احداث کلانتری در محله درخواست مطرح شده است که به ناجا ارجاع شده است.

 

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.