بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

تعامل شهرداری با شرکت‌های استارتاپی و نوپا

در نشست مشترک شهردار منطقه۸ و مدیرعامل سازمان فاوا تاکید شد.

تعامل شهرداری با شرکت‌های استارتاپی و نوپا
تین نیوز

نشست مشترک شهردار منطقه ۸ و مدیرعامل سازمان فاوا صبح امروز، ۲۷ آذر با موضوع همکاری‌های مشترک میان دو مجموعه و با تأکید بر شیوه تعامل با شرکت‌های استارتاپی و نوپا در این منطقه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان در این نشست ضمن ابراز رضایت از همکاری میان سازمان فاوا و منطقه هشت گفت: وقتی ستاد و صف برای انجام کاری هماهنگ با یکدیگر پیش روند، حتما اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. نمونه آن همکاری میان این دو مجموعه است که می‌تواند به‌عنوان الگویی در این حوزه مطرح باشد.

فرجود در خصوص همکاری میان شهرداری تهران با مجموعه‌های نوپا و استارتاپی گفت: متاسفانه برای همکاری میان شهرداری و این شرکت‌ها یکپارچگی وجود ندارد. استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های نوآور در گستردگی و پختگی ایده‌ها و طرح‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند و همین‌طور در خروجی‌ها و بنابراین نوع ارتباط با آن‌ها هم متفاوت است.

مدیرعامل سازمان فاوا در ادامه با اشاره به اهمیت نتایج همکاری با استارتاپ‌ها گفت: نحوه مواجه‌شدن با این مجموعه‌ها و نیز استفاده از نتایج و خروجی‌های به‌دست‌آمده بسیار اهمیت دارد. این همکاری‌ها باید حول یک هدف مهم و رفع چالش‌های تهران شکل‌گرفته و خروجی قابل‌توجهی داشته باشد.

بهمن نوری، شهردار منطقه هشت نیز در این دیدار با اشاره به تبدیل برند شهرداری تهران به نهاد خدمت‌رسانی گفت: راه از بین بردن فساد در ساختار شهرداری، استفاده از فناوری و رفتن به سمت هوشمند سازی است؛ اما در شهرداری یکپارچگی کافی در خصوص استفاده از فناوری دیده نمی‌شود و بهتر است همه کارهای این حوزه با هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران صورت گیرد.

نوری، در ادامه با اظهار امیدواری درباره گسترش همکاری‌های مشترک با سازمان گفت: بین این دو مجموعه قابلیت اجرایی و مشارکت‌پذیری بالایی وجود دارد و امیدوارم که بتوان این همکاری‌ها را گسترش داد.

وی سپس با اشاره به همکاری با استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این منطقه افزود: در حوزه‌های مختلفی مثل ترافیک، نورپردازی شهر و فضای سبز با این شرکت‌های نوآور همکاری کرده‌ایم؛ اما بهتر است سازمان متولی ارتباط مناطق و زیرمجموعه‌های شهرداری تهران با استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و تعیین شیوه این ارتباط و خروجی‌های مورد انتظار باشد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.