بازدید سایت : ۴۰۴۵۸
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان:

کیفیت ساخت و ساز بسیار بهتر از گذشته شده است

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه صنعت ساختمان حدود 500 صنعت را در پی خود دارد، گفت: استفاده از مصالح استاندارد می‌تواند کیفیت ساختمان را تضمین کند.

کیفیت ساخت و ساز بسیار بهتر از گذشته شده است
تین نیوز

برییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه صنعت ساختمان حدود 500 صنعت را در پی خود دارد، گفت: استفاده از مصالح استاندارد می‌تواند کیفیت ساختمان را تضمین کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی عموشاهی امروز (چهارشنبه) در نشست خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک و شیرآلات و سرویس‌های بهداشتی اظهار کرد: اوضاع اقتصادی کشور با توجه به رکود، مشکلاتی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است و علت این رکود پول‌های پر بهره در بازار است، در حالی که معمولا در دنیا نرخ تورم و بهره بانکی با هم متوازن است.

وی با بیان اینکه صنعت ساختمان حدود 500 صنعت را در پی خود دارد، افزود: کسانی که در صنعت ساختمان فعالیت می‌کنند در پی ایجاد شغل هستند، زیرا این کار سود چندانی ندارد و نقش نمایشگاه‌ها و رسانه‌ها در این رابطه بسیار اهمیت دارد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: تولید کننده، تنها تولید می‌کند، اما برای فروش باید واسطه‌ای باشد و نمایشگاه رسالت مهمی در این رابطه دارد و می‌تواند تولیدات را به مصرف کننده معرفی کند.

عموشاهی با بیان اینکه اصفهان در امر نمایشگاه جایگاه دوم کشور را دارد و با مشهد هم تراز است، اظهار کرد: امید است این نمایشگاه گامی در جهت ارتقا کیفیت باشد، زیرا استفاده از مصالح استاندارد می‌تواند کیفیت ساختمان را تضمین کند و حمایت از ثروت ملی و تولید کنندگان فعالیت مهمی است که در نمایشگاه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کیفیت ساخت و ساز از گذشته بسیار بهتر شده است، زیرا کیفیت ساختمان‌ها که بسته به نیروی انسانی، مهندسی، تکنولوژی و مصالح است بهبود یافته و رشد کرده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: ارتقا کیفی ساختمان، حمایت از تولید ملی و حمایت از مشتریان از جمله وظایف سازمان نظام مهندسی ساختمان است و در صنعت ساختمان از تولید تا نظارت و اجرا و نگهداری آن و حتی پس از تخریب بازیافت آن بسیار مهم است.

عموشاهی افزود: ساختمان را با بهترین مصالح و تکنولوژی‌ها می‌سازیم، اما ساختمان هم‌چون یک موجود زنده است و باید آن را به صورت مرتب چکاب و بر طبق قوانین باید به صورت دوره‌ای بازبینی شود و شهرداری برای آن برای مدتی محدود پروانه بهره برداری صادر کند.

وی اظهار کرد: نمایشگاه‌های گذشته بسیار موثر بوده‌اند، زیرا بدون نمایشگاه تولیدات را بسیار سخت می‌توان معرفی کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.