بازدید سایت : ۳۰۴۳۱
یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مطرح کرد:

ایجاد تشکیلات مستقل خودگردان؛ تنها راهکار حل مشکل رانندگان و کامیون داران

یک فعال بخش حمل ونقل جاده ای معتقد است تنها راهکار اصلی حل مشکل رانندگان و کامیون داران، ایجاد تشکیلات مستقل قوی و خودگردان است.

ایجاد تشکیلات مستقل خودگردان؛ تنها راهکار حل مشکل رانندگان و کامیون داران
تین نیوز

عزیزالله نعمتیان با بیان این مطلب در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری، تاکید کرد: در حال حاضر صنف کامیون داری به ابزاری برای سواستفاده برخی دلالان شرکت های حمل ونقل، تعمیرکاران، قطعه فروشان وحتی برخی از صاحبان کالا و ... تبدیل شده است.

این کاربر تین نیوز، افزود: شرایط حمل بار به گونه ای است که کامیون دار با صاحب اصلی کالا هیچ ارتباطی ندارد و برای حمل کالا به باربری مراجعه می کند.

او خاطرنشان کرد: در این بین باربری ها هم به هر شکلی که بخواهند با کامیون دار قرارداد حمل کالا را منعقد و مبلغی را به عنوان کرایه صافی (به قول خودشان) با راننده طی می کنند و تا می توانند کمیسیون نجومی می گیرند.

این کامیون دار بیان کرد: این بدان معنی است که شرکت های حمل ونقلی با کامیونی که دل ها برایش خون شده، قسط ها برایش پرداخت شده و زحمت ها برایش کشیده شده است، بار فرد دیگری را حمل کرده و بیش ترین نفع را می برند.

او با بیان این که رانندگان کامیون تشکیلات قدرتمندی برای دفاع از حق خود ندارند تا از تضییع حق و حقوق شان جلوگیری کرده و در مواقع بروز مشکلات، مدافع و پیگیر حقوق شان باشد، گفت: در شرایط فعلی زحمت و سرمایه از کامیون داران بوده اما سود برای دلالان و سودجویان باربری هایی است که تنها سرمایه شان یک میز و صندلی و یک کامپیوتر و یک پرینتر است.

این راننده خود مالک تاکید کرد: آیا وقت آن نرسیده که مسئولان دولتی مدیریت و اداره امور رانندگان و کامیون داران را به خود آنان بسپارند؟

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.