بازدید سایت : ۲۰۲۲۳

◄ نارضایتی از ثابت ماندن تعرفه‌های فرودگاهی

شرکت فرودگاه‌ها درخواست‌‌ واقعی شدن نرخ تعرفه‌ها را به دولت ارائه کرده است.

نارضایتی از ثابت ماندن تعرفه‌های فرودگاهی
تین نیوز |

معاون فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از عدم افزایش تعرفه‌های فرودگاهی در سه سال اخیر ابراز نارضایتی کرد و گفت: درخواست‌‌ واقعی شدن نرخ تعرفه‌ها را ارائه داده‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز، غلامحسین باقریان درباره تعرفه‌های فرودگاهی گفت: درخواست‌‌ واقعی شدن نرخ تعرفه‌ها را به وزیر راه و شهرسازی و دولت ارائه داده‌ایم .

او به عدم افزایش تعرفه‌های فرودگاهی در بخش مسافری در حدود سه سال  اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته اعلام می‌شد واقعی شدن تعرفه‌های فرودگاهی  منجر به افزایش قیمت بلیت و تورم خواهد شد.

باقریان دیدگاه افزایش قیمت بلیت پس از واقعی شدن تعرفه‌های فرودگاهی را اشتباه خواند  و گفت: با این شرایط امکان توسعه فرودگاه و ارائه بهتر خدمات، مشکل خواهد شد.

او گفت: پس از تحلیل و بررسی‌های کارشناسی، درخواست‌‌ افزایش و واقعی شدن نرخ تعرفه‌های فرودگاهی را به وزارت راه و شهرسازی و دولت ارسال کرده‌ایم و امیدواریم وزیر راه و شهرسازی با نظر مساعدی این موضوع را بررسی کند.

به گزارش فارس، باقریان به عدم دریافت تعرفه در حمل‌ونقل بار اشاره کرد و گفت: تعرفه‌ها فقط در بخش مسافر است و برای خدماتی که به مسافران در پروازهای داخلی داده می‌شود مبلغ 7 هزار تومان و در پروازهای خارجی فقط مبلغ 35 هزار تومان دریافت می‌کنیم.

او در ادامه گفت:  این در حالی است که ‌فقط شهرداری‌ها برای پروازهای داخلی 5 درصد قیمت بلیت را که به‌طور متوسط حدود 12 هزار تومان می‌شود از مسافر دریافت می‌کنند و  نه خدماتی به مسافر می‌دهند و نه در فرودگاه  خدماتی ارائه می‌دهند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.