بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
عضو کمیسیون عمران:

تجمیع ایرلاین‌ها کاهش تاخیرهای پروازی در پی خواهد داشت

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به سه عامل اصلی تاخیرها اشاره کرد و گفت: تجمیع ایرلاین‌ها می‌تواند راه‌حل مناسبی برای کاهش تاخیرهای پروازی باشد.

تجمیع ایرلاین‌ها کاهش تاخیرهای پروازی در پی خواهد داشت
تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به سه عامل اصلی تاخیرها اشاره کرد و گفت: تجمیع ایرلاین‌ها می‌تواند راه‌حل مناسبی برای کاهش تاخیرهای پروازی باشد.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص مشکلات تاخیرهای پروازی عنوان کرد: مشکلات امکانات و زیرساخت‌ها در صنعت حمل‌ونقل هوایی، مدیریت فرودگاهی و شرکت‌های هواپیمایی سه عامل اصلی در بروز تاخیرهای پروازی هستند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: مشکلات و کمبود‌ها در این سه حوزه باعث شده تا شاهد تاخیرهای بسیاری باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس به مشکلات ناوگان هوایی اشاره کرد و گفت: متاسفانه محدودیت و فرسودگی هواپیماها محدودیت‌هایی برای ناوگان هوایی در گرما و سرمای شدید و حتی گردوغبار ایجاد کرده است.

موسوی به توسعه زیرساخت‌های تاکید کرد و ادامه داد: زیرساخت‌های فرودگاهی باید توسعه پیدا کند و واگذار آن به بخش خصوصی می‌تواند در تسهیل و تسریع این مسئله کارساز باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم به تحریم مجدد صنعت هوایی اشاره داشت و این موضوع را یکی از دلایل تاخیرها دانست و افزود: اگر خرید هواپیما ادامه داشت و مجدد صنعت هوایی کشور تحریم نمی‌شد شاهد کاهش تاخیر پروازها در راستای توسعه و نوسازی ناوگان هوایی کشور بودیم.

او بحث مدیریتی یکی از عوامل تاخیرها عنوان کرد و گفت: تجمیع ایرلاین‌ها می‌تواند به عنوان یک پیشنهاد عنوان کرد و راه‌حل مناسبی برای کمک به شرایط موجود در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • x733

    مالکیت خصوصی و حق اشخاص بر شرکتهایی و که تشکیل دادن به رسمیت میشناسین یا نه! چون اگه این و بدونی دیگه دولتی و دستوری فکر نمیکنی! نهایتا میتونی این رو به سرمایه گذار در این صنعت پیشنهاد بدی تمام

  • mohammad akef

    با سلام این قضایا چند ساله هست. به شرکتهای خصوصی نه ارز بهشون بدین نه به نرخ بلیطشون کار داشته باشید
    با تشکر عاکف