بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

هفتمین کنفرانس بین‌ المللی تغییر اقلیم فردا آغاز می‌ شود

دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم از برگزاری این کنفرانس در روزهای نهم و دهم بهمن ماه به میزبانی سازمان هواشناسی کشور خبر داد.

هفتمین کنفرانس بین‌ المللی تغییر اقلیم فردا آغاز می‌ شود
تین نیوز

دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم از برگزاری این کنفرانس در روزهای نهم و دهم بهمن ماه به میزبانی سازمان هواشناسی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد لایقی معاون توسعه پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی و دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: این کنفرانس به مدت دو روز برگزار و از فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت و سخنرانی سحر تاجبخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در محل سالن همایش های کتابخانه ملی ایران آغاز می شود و تا سه شنبه ۱۰ بهمن ادامه دارد.

معاون توسعه پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی گفت: این کنفرانس به عنوان بزرگترین رویداد دوره ای منطقه شناخته شده و در موضوع اصلی «تغییر اقلیم و پیامدهای آن» برگزار خواهد شد.

لایقی یادآور شد: در حاشیه این کنفرانس بین المللی میز گردها و نشست های تخصصی با موضوعات «تغییرات اقلیمی و تاب آوری اجتماعی»، «پایش فرونشست با استفاده از سنجش از دور راداری»، «سیاست ها، قوانین و چشم اندازهای مرتبط با تغییر اقلیم در سطح ملی و بین المللی»، «رد پای کربن در مراکز بهداشتی و درمانی» و «هوش مصنوعی مکانی، رویکردی به منظور ارزیابی اثرات تغییر اقلیم بر سلامت انسان» برگزار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.