بازدید سایت : ۳۰۴۳۱
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ خیز نمایشگاه بین المللی ریلی به سوی نمایشگاه های مطرح دنیا

◄ خیز نمایشگاه بین المللی ریلی به سوی نمایشگاه های مطرح دنیا

تین نیوز | رئیس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته با اشاره روند روبه رشد نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته و نیز برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن در افتتاحیه و روز نخست این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در دو سه سال آینده یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های ایران خواهد بود.

محتشم امیری با بیان این مطلب در گفتگو با تین نیوز گفت: نمایشگاه صنایع ریلی می تواند به عنوان یکی از نمایشگاه های مطرح در سطح بین المللی باشد. این نمایشگاه در چند سال آینده یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های ایران خواهد بود.

امیری با اشاره به استقبال شرکت های داخلی و خارجی از نمایشگاه امسال افزود: در نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت های داخلی، ده ها شرکت خارجی از دیگر کشورها از جمله کشورهای آلمان، ترکیه، چین، اتریش، اسپانیا، مالزی، هند، هنگ کنگ و ایتالیا تولیدات و خدمات خود را ارائه  کرده اند. 

وی ادامه داد: این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از نظر متراژ بخش داخلی و خارجی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، البته در بخش حضور شرکت ها از نظر تعداد نیز، شاهد رشدی حدود ۸۰ درصدی هستیم و تعداد شرکت ها از ۷۰ شرکت سال گذشته امسال به ۱۲۰ شرکت افزایش یافته است.

وی در خصوص تجمیع نمایشگاه در قالب یک نمایشگاه ابراز داشت: برگزاری یک نمایشگاه در حالی که دستاوردی برای شرکت کنندگان نداشته باشد، فایده ای ندارد. تعدد نمایشگاه ها تنها باعث خواهد شد شرکت ها هزینه های متحمل شوند و جریان این باعث عدم پیشرفت صنعت خواهد بود.

محتشم امیری عنوان داشت: صنعت حمل و نقل ریلی بنا به دلایل مختلف زیادی از دنیا عقب است و در حقش ظلم شده است.  همه باید این صنعت را حمایت کنند. نیاز است دولت و مدیران این صنعت را حمایت کنند.

گفتنی است شرکت نمایشگاهی میلاد نور، عضو انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را از سال 1382 با هدف نوآوری و توسعه صادرات و واردات غیر نفتی آغاز و در طی این مدت اقدام به برپایی و برگزاری نمایشگاه، جشنواره و همایش های تخصصی داخلی و بین المللی کرده است و توانسته با برگزاری بیش از 100 نمایشگاه و جشنواره با موضوعات مختلف در سطح کشور، نیازهای فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع و مشاغل را مرتفع سازد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.