بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌ های اردبیل

شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل گفت: در سال جاری و از ردیف های مختلف اعتباری ۷۵۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های استان اختصاص یافته است.

اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌ های اردبیل
تین نیوز

شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل گفت: در سال جاری و از ردیف های مختلف اعتباری ۷۵۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های استان اختصاص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، داود شایقی اظهار کرد: تکمیل و توسعه بزرگراه ها به عنوان اولویت استان با تلاش و پیگیری مدیران راه و شهرسازی در حال انجام است و تلاش بر این است تا از ردیف های مختلف ملی و ظرفیت های قانونی بودجه برای جذب اعتبارات این حوزه استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در همه مناطق استان اردبیل توسعه بزرگراه ها را شاهدیم که با تاکید استاندار اردبیل تکمیل بزرگراه شمال به جنوب در اولویت برنامه ریزی ها و توجه مسئولان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر همه راه های اصلی استان که به چهارخطه ارتقا می یابد دارای ردیف اعتبارات ملی است و تلاش بر جذب این اعتبارات همچنین فاینانس بانکی و تهاتر نفتی در این حوزه است.

شایقی افزود: در حالی که برای توسعه بزرگراه های استان ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود اما امسال تلاش شد تا از محل تهاتر نفت و ظرفیت ماده ۵۶ و سایر منابع در مجموع ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه های استان اردبیل اختصاص یابد.

وی رشد پنج برابری اعتبارات در این حوزه را یادآور شد و بیان کرد: امسال ۵۲ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل افتتاح شد و سال آینده نیز تلاش بر این است تا بیش از ۶۰ کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل سفرهای متعدد به مرکز کشور و پیگیری طرح های بزرگراهی را از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه یادآور شد و گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به صورت هفتگی این موضوعات را رصد می کند و ما نیز سعی می کنیم در تخصیص اعتبارات به این حوزه تلاش مضاعفی داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.