بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

اجرای ۱۰ پروژه روشنایی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

۱۰ پروژه روشنایی به طول ۳۸ کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل توسط راهداران در دست اجراست.

اجرای ۱۰ پروژه روشنایی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل
تین نیوز

 رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۱۰ پروژه روشنایی به طول ۳۸ کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل توسط راهداران در دست اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ماشاالله بهزاد رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پروژه روشنایی محور اردبیل سرچم با بیان اینکه سیستم روشنایی فاز ۲ محور سرچم به طول ۱۱ کیلومتر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست گفت: در این مدت سیستم روشنایی ۲ کیلومتر از محور آراللو کرگان  نیز در حال انجام است و انتظار می رود تا شهریورماه روشن شده و پروژه جهت استفاده مردم به  بهره برداری برسد.

بهزاد ادامه داد: پروژه روشنایی محور حیران به طول ۵ کیلومتر نیز در صورت تامین اعتبار قبل از فصل زمستان روشن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بهسازی سیستم روشنایی محور اردبیل نمین و اردبیل نیر جهت استفاده کاربران به اتمام رسیده و همچنین سیستم روشنایی محور کرگان بودالالو به طول ۵ کیلومتر نیز با ۱۰ درصد پیشرفت در حال پی کنی است تصریح کرد: این پروژه نیز در صورت تامین اعتبار قبل از فرارسیدن فصل زمستان به بهره برداری می رسد.

وی با توجه به اینکه در محور خلخال اسالم شرایط جوی بسیار محدود است و اجرای پروژه به صورت دائم امکانپذیر نیست اظهار کرد: سیستم روشنایی ۱۵ کیلومتر از محور خلخال اسالم در حال انجام است و محور اجیرلو نیز تا ۳ ماه آینده روشن خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اجرای روشنایی نقطه ای را در ۱۲ تقاطع از جمله نقاط پرحادثه یادآور شد و اظهار کرد: راهداران از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی استان به طور مستمر نگهداری کرده اند.

بهزاد از نصب ۶۰۰عدد تجهیزات ایمنی و اجرای نقوش در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این مدت ۹۵۰ عدد از تابلوهای الزامی راه ها تهیه، نصب و تعمیرات شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت راهداران جهت آگاهی دهی و اطلاع رسانی به رانندگان ۲۶۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در جاده های استان تهیه، نصب و تعمیرات کرده اند گفت: ۸۰۰ شاخه گاردریل نصب و تعمیرات شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: خرید تابلو و علائم برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز (۵نقطه) به تعداد یک پروژه در دست مناقصه و عقد قرارداد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.