بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ اجرای طرح صدور مجوز مجازی سالن های اعلان بار بندرعباس کلید خورد

قبل از اجرای چنین طرحی ابتدا باید در این استان برای رفع موانع موجود و کوتاه کردن دست برخی دلالان و منفعت طلبان از صنف و حمل و نقل اقدام کرد.

تین نیوز

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در حالی از برنامه ریزی برای اجرای طرح صدور مجوز مجازی سالن های اعلان بار این استان خبر داده که یکی از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا معتقد است قبل از اجرای چنین طرحی ابتدا باید در این استان برای رفع موانع موجود و کوتاه کردن دست برخی دلالان و منفعت طلبان از صنف و حمل و نقل اقدام کرد.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی در شبکه های اجتماعی خطاب به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان نوشت: پایانه بار بندرعباس خانه دوم رانندگان سراسر ایران اسلامی است.

وی افزود: رویدادهای حمل و نقلی و اتفاقاتی که در این شهر بندری از لحاظ حمل و نقل رخ می دهد با معیشت تک تک رانندگان و کامیونداران که سربازان اقتصادی این مرز و بوم هستند، در ارتباط است.

این راننده کامیون عنوان کرد: اگر واقعا دلسوز حمل و نقل هستید و اگر دنبال پیشرفت صنعت حمل و نقل جاده ای در کشور و استان هرمزگان هستید، اول موانع موجود را برطرف کرده و دست برخی دلالان و منفعت طلبان و بهره کشان را از صنف و حمل و نقل در پایانه بار بندرعباس، کوتاه  کنید، تا نارضایتی های صنفی به کمترین حد ممکن برسد و اعتماد و امید جان تازه ای به جامعه حمل و نقل جاده ای کالا بدهد.

قابل ذکر است نامه عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خطاب به انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل داخلی کالای شهر بندرعباس و انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین شهرستان بندرعباس نوشته شده است.

در این نامه از تشکل های صنفی  مذکور خواسته شده است نظرات کارشناسی و  پیشنهادات خود را در مورد نحوه اجرای این طرح ظرف مدت هفت روز ( از تاریخ 11 آذر ) ارایه نمایند.

 

نامه راه اندازی اعلان بار بندرعباس

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عنایت اله بکرانی

    باسلام وتشکرازرسانهءخوب تین نیوزکه همواره پشتیبان وصدای رانندگان کشوربوده است. جناب خدادادبکرانی همهءگفتنی هاراگوشزدکردند. فقط من این موضوع رامیدانم مجازی کردن سالن اعلانبارمساوی نابودی عدالت وقشررانندهءخودمالک چون زیرساختهاواصولی که بایددرکشورماباشد،فعلاموجودنیست.

  • سالار تانکر

    سلام دوستان خوب وزحمت کش خسته نباشید خدا قوت

  • مسعود

    خدا کنه بار باشد این طرح فقط برای شرکت‌ها خوب هست .کامیون داران شخصی نابود میشوند

  • ناشناس

    تین نیوز فقط نظراتی که خودش و امثال خودش قبول دارن و منتشر میکند ,, وگرنه نظر همه راننده ها رو منتشر میکرد... هه

  • ناشناس

    رسانه‌گرامی‌لطفا درمورد کامیونهای‌اسقاطی هم برنامه ای‌داشته باشید