بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ ماجرای ادامه دار اخراج یک لوکوموتیوران از راه آهن

مایه تأسف است که مدیران و مسئولان مربوطه تصور می کنند با چنین برخوردهایی می توانند نارضایتی موجود میان هزاران نفر از جامعه نسبت به خود را رفع نمایند.

ماجرای ادامه دار اخراج یک لوکوموتیوران از راه آهن
تین نیوز

علی شوخان لوکوموتیوران ناحیه کرمان است که در تاریخ 20 اسفند ماه 1402 فیلمی در انتقاد از شیوه مدیریت و عملکرد مدیرعامل راه آهن در فضای مجازی منتشر کرد که این اقدام با اخراج وی از کار مواجه شد.

به گزارش تین نیوز، اگرچه اخراج این لوکوموتیوران به دلیل انتقاد از عملکرد مدیرعامل راه آهن موجب شد نایب رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاون امور مجلس وزارت راه و شهرسازی، خواستار بررسی این موضوع شود اما اکنون خبر می رسد که تلاش‌ های وی تا به امروز برای بازگشت به کار بی ثمر مانده است.

اخیرا کانال متخصصان ریلی ایران با انتشار یک فیلم از قول خود او جزئیات بیشتری از این اتفاق را روایت می‌ کند.

قابل ذکر است مدتی پیش و در پی ثبت و راه اندازی کارزاری برای برکناری مدیرعامل راه آهن در پلتفرم کارزار که در مدتی کوتاه به بیش از 5 هزار امضا رسید، مدیرعامل راه آهن از مدیرعامل پلتفرم کارزار نیز شکایت کرد که البته به گفته مدیرعامل کارزار « به خاطر درک درست قاضی محترم نسبت به عملکرد پلتفرم، در این موضوع منع تعقیب صادر شد».

مدیرعامل پلتفرم کارزار در بخشی از اطلاعیه ای که در پی این شکایت، منتشر کرد، نوشته بود: مایه تأسف است که مدیران و مسئولان مربوطه تصور می کنند با چنین برخوردهایی می توانند نارضایتی موجود میان هزاران نفر از جامعه نسبت به خود را رفع نمایند! گویی که هنوز در روزگار پیش از اینترنت و شبکه های اجتماعی زندگی و تصور می کنند می توانند شهروندان ناراضی و معترض را با این برخوردها ساکت و منفعل کنند!

این فیلم را ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید کاظمی

    چرا درمورد فیلمی که کانال راه اهن از ایشان گذاشته و نحوه تلفنگرام زدنش و در رفتن از کار و ایجاد مشکلات در مانور صحبتی نمیکنید؟؟

    کدام مدیر بخش خصوصی (ریلی یا غیرریلی) حاضر میشود برای یک روز چنین پرسنل خیره سر و طلبکاری را سر کار نگهدارد؟

    • سد میعاد

      تو دیگه چ ادم بی منطقی هستی
      از کی تا حالا برا ی بی انضباطی مامور رو اخراج میکنن؟

  • ناشناس

    اون مدیر باید هرچه سریعتر اخراج بشه و لوکوموتیوران به سر کارش برگرده

    • ناشناس

      شما هم هرچه سریعتر باید شفا پیدا کنی!

  • امیرعلی

    من دلم به حال این اقای علی شوخان میسوزد. اینکه جایگاه واقعی خودش را تشخیص نمیدهد. کار اولیه اش که یک خبط وحشتناک بود. در ادامه هم که آلت دست مخالفان دکتر صالحی شده که از او استفاده ابزاری میکنند. هر دو فیلمش هم خیلی نمایشی و غلوآمیز است. بیشتر انگار دارد دکلمه اجرا میکند.