بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

بیش از ۱۵ میلیون لیتر سوخت در کردستان صرفه جویی شد

سال گذشته به دنبال بازدیدهای منظم بازرسان این شرکت و برآورد سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان عمده، مصرف سوخت بیش از ۱۵ میلیون لیتر کاهش یافت

بیش از ۱۵ میلیون لیتر سوخت در کردستان صرفه جویی شد
تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته به دنبال بازدیدهای منظم بازرسان این شرکت و برآورد سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان عمده، مصرف سوخت بیش از ۱۵ میلیون لیتر کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: در راستای تامین مطلوب سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان عمده، واحد مهندسی فرآورده های نفتی با بازدیدهای منظم و برآورد سوخت تحویلی، باعث کاهش چشمگیر مصرف سوخت این واحدها شد.

نوکانی یادآورشد: سال گذشته ۶ هزار و ۶۰۰ بازدید کنترل کیفیت از مجاری عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده منطقه کردستان انجام شد.

وی ادامه داد: این بازدیدها با هدف ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت، تامین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی، جایگاه های عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده منطقه از لحاظ کیفیت فرآورده عرضه شده و میزان سوخت تخصیصی مورد نیاز انجام گرفت.

نوکانی یادآور شد: این منطقه با دارا بودن ۹ ناحیه، وجود زیرساختهای کشاورزی و دامپروری، صنایع، کارخانجات و نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در سطح استان رسالت خود را در تامین و توزیع سوخت موردنیاز مصرف کنندگان عمده به خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به فعال بودن ۹۱ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۲ جایگاه سی ان جی در استان، افزود: فرآورده عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال شده به مصرف کنندگان، در هنگام خروج از تاسیسات انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در مجاری عرضه سوخت بر اساس استاندارد های تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.