بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

38 کیلومتر از جاده های ایلام ایمن سازی شدند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از نصب ۳۸ کیلومتر حفاظ بتنی(نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان طی سال گذشته تاکنون خبر داد.

38 کیلومتر از جاده های ایلام ایمن سازی شدند
تین نیوز

سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: نصب نیوجرسی در سطح راه های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای در نصب شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، چشمه خاور با بیان اینکه نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در سطح راه های استان نیز در دست اقدام است، افزود: راه های ارتباطی شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از تعمیر ۵۶ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام به منظور صیانت، ارتقا ایمنی و تسهیل تردد در طرح تعمیر، تعریض و ایمنی سازی در استان ایلام اجرایی شد.

چشمه خاور با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل یادآور شد: تا قبل از ایام اربعین پیش رو در بخش های مختلف راهداری چون خط کشی، روکش آسفالت و نصب علایم در محورهای حمیل- ایلام- مهران و مسیر قلاجه - ایلام - مهران، پروژه ها تکمیل شده و پایان خواهند یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: عملیات اجرایی ۴۰ کیلومتر عملیات روکش نیز در دست اجراست که تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.