بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

تکمیل ایستگاه سلامت خط دو قطار شهری مشهد تا پایان سال

شهردارمشهد گفت: به دنبال این هستیم تا پایان امسال و از محل انتشار ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت ایستگاه سلامت خط دو را تکمیل کنیم.

تکمیل ایستگاه سلامت خط دو قطار شهری مشهد تا پایان سال
تین نیوز
 

شهردارمشهد گفت: به دنبال این هستیم تا پایان امسال و از محل انتشار ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت ایستگاه سلامت خط دو را تکمیل کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، محمدرضا قلندرشریف دراین خصوص اظهار کرد: به رغم بهره‌برداری از خط دو، این خط هنوز کامل نشده است و بخش‌هایی از آن ازجمله احداث ایستگاه سلامت باقی‌مانده و در حال احداث است.

وی با بیان اینکه خط دو اکنون در واقع از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و ۸ درصد از تکمیل این خط باقی‌ مانده است اظهار کرد: طبق برآوردهای انجام‌ شده تکمیل همین هشت درصد بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار مشهد اضافه کرد: در حال حاضر در بخش ساخت ایستگاه‌های خط دو احداث و تکمیل ایستگاه سلامت واقع در شهرک سلامت باقی‌ مانده که از نظر سازه دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در بخش معماری دارای ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در بخش تجهیزات مانند پله‌ برقی، آسانسور و ... هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

قلندرشریف تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۳ حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به تکمیل خط دو اختصاص داده‌ شده، این قابلیت وجود دارد تا ایستگاه شهرک سلامت تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه در کنار ایستگاه سلامت در بخش تجهیزات سوله‌های داخل دپو و مرکز فرمان مقداری کار باقی‌مانده است خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام‌ شده با تأمین مالی از محل همان ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت خط دو می‌توان در این قسمت از خط دو نیز پیشرفت ۸۰ درصدی را ایجاد کرد.

شهردار مشهد افزود: در مجموع به دنبال آن هستیم تا با انتشار ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت تا پایان امسال ایستگاه سلامت خط را تکمیل و بخش قابل‌توجهی از کارهای باقی‌مانده خط دو در حوزه سوله‌های دپو و مرکز فرمان را به سرانجام برسانیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.