بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

◄ ​برگزاری نخستین جلسه همدلی شرکت تراورس در سال 96(تصویری)

◄ ​برگزاری نخستین جلسه همدلی شرکت تراورس در سال 96(تصویری)
تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن در اولین جلسه همدلی سال 1396 در خصوص رکوردشکنی‌های تراورس و نیز برنامه‌های آن برای سال پیش رو سخن گفت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز اولین جلسه همدلی سال 1396، چهاردهم فروردین‌ماه و با حضور مدیرعامل، مشاورین و معاونین، مدیران و پرسنل دفتر مرکزی شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس)، در محل نمازخانه ساختمان شماره 18 برگزار شد.

در این جلسه، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک سال نو و متبرک شدن امسال با ولادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین اعیاد ماه‌های رجب و شعبان، گزارش جامعی از فعالیت‌ها، رکوردشکنی‌ها و همچنین میزان درآمد و هزینه‌های صورت گرفته در سال 1395 ارائه و از پرسنل دفتر مرکزی، به نمایندگی از کلیه پرسنل شاغل در شرکت تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه، معینی اهداف و برنامه‌های سال جدید را برای همکاران تشریح کرده و خواستار تداوم همکاری، همدلی و مشارکت  پرسنل در اجرای پروژه‌ها و پیشبرد اهداف عالیه شرکت، در جهت اعتلا و سربلندی میهن عزیز و حفظ ثبات و پایداری حاکم بر شرکت شدند.

همچنین در این روز، جلسه‌ای نیز در محل کارخانجات تولید تراورس بتنی کرج و با حضور پرسنل کارخانجات و همچنین ماشین‌آلات شرکت برگزار و بر کوشش و تلاش مضاعف ایشان در سال جدید تأکید و از زحمات ایشان تقدیر به عمل آمد.
تولید 2016 عدد تراورس در یک روز در کارخانه اندیمشک، بهسازی بیش از 600 متر از خطوط متروی تهران - کرج در یک روز، بازسازی بیش از هزار متر از خطوط محور جنوب در یک روز، ساخت 11500 متر اسلب تراک در متروی خط هفت تهران در چهار ماه، نگهداری از بیش از هشتاد درصد خطوط ریلی اصلی کشور با کمترین تعداد سانحه خطی، ساخت زیرسازی و روسازی بخش عمده‌ای از خطوط ریلی جدید کشور و ... از جمله اقدامات شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی در سال گذشته به شمار می‌رود.

شاخه‌های اصلی فعالیت این شرکت به دو بخش تولید محصول و ارائه خدمات تفکیک می‌شود. محصولات شرکت عمدتاً شامل انواع تراورس های مورد استفاده در خطوط ریلی می‌شود. خدمات شرکت نیز شامل روسازی، بازسازی، بهسازی و نگهداری خطوط و ابنیه فنی راه‌آهن که در ذیل به معرفی اجمالی آن‌ها پرداخته خواهد شد. در بخش تولیدی، تراورس‌های تولیدی عمدتاً از 2 نوع چوبی و بتونی تهیه می‌شوند. این تراورس‌ها دارای تیپ‌ها و گونه‌های متفاوتی هستند که اهم آن‌ها عبارت‌اند از تراورس بتنی معمولی و تراورس بتنی سوزن.

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.