بازدید سایت : ۴۷۷۱۴

بازدید سرزده مدیرعامل تراورس از سیفت شب کارخانه تولید تراورس بتنی کرج

بازدید سرزده مدیرعامل تراورس از سیفت شب کارخانه تولید تراورس بتنی کرج
تین نیوز

مدیرعامل تراورس از روند تولید تراورس بتنی در شیف شب کارخانه تولید تراورس بتنی کرج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مصطفی معینی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن(تراورس) روز گذشته، بیستم اردیبهشت 96 در بازدیدی سرزده از روند تولید تراورس بتنی در شیف شب کارخانه تولید تراورس بتنی کرج دیدن کرد.

 

تولید 2016 عدد تراورس در یک روز در کارخانه اندیمشک، بهسازی بیش از 600 متر از خطوط متروی تهران - کرج در یک روز، بازسازی بیش از هزار متر از خطوط محور جنوب در یک روز، ساخت 11500 متر اسلب تراک در متروی خط هفت تهران در چهار ماه، نگهداری از بیش از هشتاد درصد خطوط ریلی اصلی کشور با کمترین تعداد سانحه خطی، ساخت زیر سازی و روسازی بخش عمده‌ای از خطوط ریلی جدید کشور و ... تنها بخشی از توفیقات شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی در سال گذشته به شمار می‌رود.

از جمله پروژه های در دست اقدام تراورس می توان به راه آهن قزوین-رشت اشاره کرد. راه‌آهن قزوین –رشت در کریدور ترانزیتی شمال - جنوب قرار دارد که طول مسیر آن 205 کیلومتر در قالب 9 قطعه بوده و حدود 40 کیلومتر آن دو خطه و 165 کیلومتر آن یک‌خطه است. 48 دستگاه تونل با طول 21 کیلومتر که طولانی‌ترین آن 2 هزار و 218 متر و 74 دستگاه پل خاص با طول 11 هزار و 744 متر که طولانی‌ترین آن 2 هزار و 661 متر است، در دست ساخت بوده و برای این راه‌آهن 11 ایستگاه پیش‌بینی شده است.

 حداکثر سرعت در پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی برای قطارهای باری 120 کیلومتر در ساعت و برای قطارهای مسافری 160 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی‌شده است. ظرفیت محور 3 میلیون و 810 هزار نفر مسافر تابستانی، 381 هزار مسافر محلی و 9 میلیون و 867 هزار تن بار با احتساب کالا و بار ترانزیت در نظر گرفته شده است.

شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) در راستای اصل 44 قانون اساسی کشور در اردیبهشت ماه سال 1389 به بخش خصوصی واگذار شد. فلسفه وجودی این شرکت کمک به توسعه و نگهداری راه‌آهن کشور است و در همین راستا وظائف اصلی شرکت تولید تراورس برای خطوط راه‌آهن، روسازی، بازسازی خطوط ریلی و نیز نگهداری از خطوط و ابنیه فنی موجود در شبکه راه‌آهن سراسر کشور است البته این شرکت در زمینه توسعه و نگهداری از شبکه ریلی بسنده نکرده و بر اساس سیاست‌های این شرکت فعالیت‌ها را در زمینه‌های عمرانی، راه‌سازی و شوسه گسترش داده است. شرکت تراورس هم اکنون در نقاط مختلف ریلی کشور از جمله راه‌آهن لرستان، آذربایجان غربی، گلستان و راه‌آهن قزوین-رشت در حال فعالیت است.

1
2
3
4
5
6
7
8
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.