بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
مرور وعده‌های مسئولان؛

◄ بهره‌برداری از 300 کیلومتر از پروژه‌های آزادراهی در سال 97

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور مردادماه امسال از بهره‌برداری از 300 کیلومتر از پروژهای آزادراهی در سال 97 خبر داد.

بهره‌برداری از 300 کیلومتر از پروژه‌های آزادراهی در سال 97
تین نیوز

 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور مردادماه امسال از بهره‌برداری از 300 کیلومتر از پروژه‌های آزادراهی در سال 97 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، خیرالله خادمی در آئین افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه آزادراه کردستان-میاندوآب به طول 75  کیلومتر که با حضور عباس‌آخوندی وزیرراه و شهرسازی، نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت:  در سال 97 بیش از 300 کیلومتر از پروژه‌های آزادراهی به بهره‌برداری خواهد رسید که این این آزادراه‌ها عبارت هستند از شیراز-اصفهان؛ اراک - خرم‌آباد و تهران به شمال، که سه پروژه آن در حال اجرا است.

خادمی با تاکید به این‌که هدف از ساخت آزادراه کردستان-میاندوآب نیز رفع موانع زیربنایی کشور است، ادامه داد: در اهمیت این کریدور همین بس که، این پروژه با تاکید وزیرر اه و شهرسازی توانست ردیف اعتبار خاص و متولی شخصی بگیرد.

معاون وزیرراه وشهر سازی در ادامه افزود: اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست و تنها 103 میلیارد تومان برای تکمیل راه‌های روستائی اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.