| کد خبر: 272252 |

◄ تکمیل محور رفت تبریز - صوفیان در سه ماه آینده

مسیر رفت محور تبریز صوفیان در دو یا سه ماه آینده تکمیل شده و محور برگشت نیز تا هفته دولت آماده می‌شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: محور تبریز صوفیان نیازمند کار سریعتر با تزریق مالی است که در این راستا در دو یا سه ماه آینده محور رفت آن تکمیل شده و محور برگشت نیز تا هفته دولت آماده می‌شود.

به گزارش تین نیوز، مهرداد بذرپاش در بازدیدی که هفتم اردیبهشت از محور تبریز صوفیان انجام داد، تاکید کرد:  این محور از جمله محورهای ترانزیتی بوده و مرز بازرگان به عنوان یکی از مرزهای پرتردد ما با ترکیه است که سهم بالایی در ترانزیت دارد. 

بذرپاش با بیان اینکه در دولت سیزدهم، عزم جدی برای رفع گره‌های اصلی محورهای ارتباطی وجود دارد، حضور خود و دیگر مسئولان را به منظور رفع گره‌های استان عنوان کرد.

بذرپاش همچنین با تاکید بر این که در حوزه عملیات راهسازی در استان آذربایجان شرقی تصمیمات خوبی گرفته شده است، افزود: یکی از این محورها قطعه ۶ محور تبریز-ارومیه است که با تزریق مالی که انجام خواهد شد؛ از طریق ماده ۵۶، از طریق ردیف بودجه و از طریق مولدسازی که به سازمان ملی زمین و مسکن داده شده است، تکمیل این قطعه از این محور سرعت مناسب پیدا می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ۱۲ کیلومتر از قطعه ۶ این آزادراه عملیاتی شده است، گفت: ۱۶ کیلومتر باقی مانده، برنامه ریزی شده تا با تزریق مالی از روش‌های مختلف شامل توزیع قیر، ردیف بودجه، ماده ۵۶ مصوب و کمک‌‌ های بانکی در ۲ ماه آینده اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه تاکید دولت بهره مندی از ظرفیت‌ های مولدسازی است، افزود: استفاده از ظرفیت مولدسازی برای این پروژه جمع بندی و مقرر شده است تا سازمان ملی مسکن به عنوان مشارکت و با عنوان آورده دولتی به این پروژه کمک کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    سلام .خدمت مدیرکل محترم راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجانشرقی وکارشناسان راهداری تبربر عرض کنم کمربندی تبریز و بزرگراه شهید کسایی برای دسترسی به جاده آذرشهر وخسروشاه تنها یک راه کمترین هزینه دارد آنهم احداث دوربرگردان هوایی حدفاصل پل آذرشهر به شهید کسایی نرسیده به خروجی بزرگراه تبربز سهند که هنگامی که تریلی ها وکامیونها از مرند به تراکتورسازی وآذرشهر قصد سفردارند بر روی دوربرگردان دور برنند ومجددا به سمت مرند برگزدند و در خروجی آذرشهرتبریز به سمت آذرشهر انتخاب مسیر کنند اکنون بایستی از مرند به تراکتورسازی از وسط شهر ومیدان راه آهن ودیزل آباد عبورکنند که هم آلودگی زیستی وترافیکی دارد هم ازدحام ومشکلات خاصی برای هموطنان تبریزی دارد.لطفا بررسی کنید.