بازدید سایت : ۴۵۱۰۷
وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

نوسازی 65000 کامیون فرسوده طی سه سال آینده

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد : تا ظرف سه سال آینده 65000 دستگاه کامیون فرسوده را نوسازی می کنیم

نوسازی 65000 کامیون فرسوده طی سه سال آینده
تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز محمد اسلامی در مراسم امضاء قرارداد نوسازی 1000 دستگاه ناوگان حمل و نقل برون شهری فی مابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،  ایران خودرو دیزل و بانک توسعه تعاون عنوان کرد : با ساز و کارهای کارآمد و با درک واقعیت باید برای مسائل اقدام کنیم . اگر ساز و کارهای قبلی دچار مشکل بود وقت خود را برای آنها تلف نکردیم .

او در ادامه افزود : در هفته گذشته با بانک صادرات قرارداد نوسازی 5000 دستگاه را منعقد کردیم و امروز نیز نوسازی 1000 دستگاه دیگر را با بانک توسعه تعاون برای تامین مالی 5000 دستگاه خودرو رسید .

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه اگر ثبت نام ها صورت بگیرد در دو سال جاری بیش از 2000 دستگاه را تحویل مردم می دهیم .

او ضمن تاکید به این مسئله که برنامه ما نوسازی 65000 دستگاه ناوگان حمل و نقل برون شهری است بیان کرد : لازم است سن ماشین الات سنگین را از 60 به 40 سال برسانیم که البته 40 سال هم عدد بالایی محسوب می شود .

او اضافه کرد : از سال 1378 تا به امروز 20000 دستگاه ناوگان برون شهری نوسازی شده است که هدف ما نوسازی 65000 دستگاه طی سه سال آینده است .

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما همچنین برای نوسازی ناوگان مسافری برنامه داریم گفت : ایجاد زنجیره تامین و افزایش قدرت طراحی تولید تا سطح پایدار ماندن تولید نکته کلیدی است که باید اجرا شود .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.