بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

اماکن راهداری کشور در خدمت مسافران نوروزی قرار می‌گیرد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسافران نوروزی امسال می توانند از تمام خدمات رفاهی اماکن این سازمان در محورهای ارتباطی سراسر کشور استفاده کنند و حتی شب ها نیز در این مکان ها مستقر شوند.

اماکن راهداری کشور در خدمت مسافران نوروزی قرار می‌گیرد
تین نیوز

داریوش امانی روز دوشنبه در حاشیه سفر به استان کرمان در جمع رسانه ها افزود: امسال گشت‌های راهداری را در محورهای ارتباطی کشور داریم و یکهزار و ۲۰۰ نفر در این بخش در خدمت مسافران نوروزی هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قبل از عید نوروز اقدامات زیادی برای رفاه مسافران نوروزی انجام داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: خط کشی، روشنایی، فعالیت‌های عمرانی در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی برنامه ریزی شده و این اقدامات طبق برنامه زمانبندی پیش رفته و اجرا شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار نیروی راهداری سازمان راهداری و حمل جاده ای با ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نیمه سنگین، سنگین و سبک ۲۴ ساعته در محورهای ارتباطی کشور به مسافران نوروزی خدمات می دهند.

امانی افزود: با توجه به اینکه در بخش حمل و نقل پیش بینی می‌شود ازدیاد جمعیت داشته باشیم، برنامه ریزی در بخش ناوگان عمومی و اتوبوس انجام شد و ناوگان ما در محورهای با تردد بیشتر از جمله مشهد، استان های جنوبی کشور و حوزه اردوهای راهیان نور بیشترین خدمات دهی را دارند.

وی با بیان اینکه غیر از ۲ سه راه فرعی اکنون تمامی محورهای اصلی کشور باز است گفت: برف سنگینی در اردبیل باریده اما بیشتر محورهای این استان باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با همراهی معاون راههای فرعی و روستایی و معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان امروز پس از ادای احترام به شهدا و زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از مراحل ساخت راهدارخانه مرکزی کرمان، پایانه حمل بار و مسافر کرمان بازدید کردند و پس از آن راهی استان هرمزگان شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.