| کد خبر: 269909 |

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور شیراز اصفهان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در جاده شیراز به اصفهان و در محور جدید مرودشت ـ سعادت شهر را اعلام کرد.

تین نیوز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در جاده شیراز به اصفهان و در محور جدید مرودشت ـ سعادت شهر را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد شریفی امروز، ۴ فروردین با اعلام این خبر گفت: در پی حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده شیراز به اصفهان، پس از ارسال گزارش به مرکز ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس، ۷ دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه ۵ نفر از مصدومان به علت شدت جراحت وارده پیش از رسیدن نیروهای اورژانس، جان خود را از دست دادند، افزود: ۲۱ مصدوم این حادثه به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) سعادت شهر و ۳ مصدوم به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

شریفی اضافه کرد: با حضور پزشکان متخصص و کادر درمان، اقدامات تشخیصی لازم برای مصدومان انجام شده و و در حال حاضر تمامی مصدومان این حادثه ترخیص شدند و تنها یک مصدوم برای ادامه روند درمان در بیمارستان شهید مطهری مرودشت بستری است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: هیچ خللی در خصوص ارائه خدمات درمانی به مصدومان نداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.