| کد خبر: 270015 |

نرخ‌ های کرایه تاکسی در اصفهان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نرخ های جدید کرایه انواع تاکسی های درون شهری در سال ۱۴۰۳ پس از تصویب مراجع ذی صلاح با ۴۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به سازمان تاکسیرانی ابلاغ و اعلام شد.

تین نیوز
 

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نرخ های جدید کرایه انواع تاکسی های درون شهری در سال ۱۴۰۳ پس از تصویب مراجع ذی صلاح با ۴۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به سازمان تاکسیرانی ابلاغ و اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد پرورش درباره آخرین تغییرات کرایه ها، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی طبق وظیفه قانونی خود تعرفه کرایه تاکسی را در بهمن سال گذشته برای ارائه به مراجع ذی ربط پیشنهاد داد و پس از انجام فرایندهای قانونی در اواخر اسفند ابلاغ شد.

وی با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی نرخ کرایه سال جاری افزود: نرخ کرایه تاکسی در سال گذشته هر کورس چهار هزار تومان بود و در سال جاری با افزایش ۴۵ درصدی هر کورس در تاکسی های گردشی ۵,۸۰۰ تومان است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در نرخ های تصویب شده فعلی، موارد فنی و عوامل تأثیرگذار بر نرخ، بررسی و ارزیابی شد و همچون سال گذشته، نظرات رؤسای خطوط، رانندگان و کارشناسان را نیز دریافت کردیم.

پرورش گفت: سال جاری برای نخستین بار نرخ های کرایه سال جدید از ابتدای فروردین به تاکسی ها اعلام شد و برچسب نرخ های کرایه در انواع کاربری تاکسی خطی، گردشی و دربستی تهیه و در حال توزیع در بین تاکسیرانان است و تمام تاکسیرانان موظف به نصب آن و دریافت مبلغ کرایه طبق تعرفه هستند.

وی ادامه داد: برچسب های نرخ کرایه به صورت رایگان در اختیار تاکسیرانان گذاشته می شود و رانندگان تاکسی در سطح شهر در میدان های احمدآباد، جمهوری و آزادی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ می توانند از بازرسان سازمان دریافت کنند و همچنین با مراجعه به محل سازمان تاکسیرانی در ساعات اداری و شیفت بعد از ظهر تا ساعت ۲۰:۰۰ اماکن دریافت برچسب را دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازرسان سازمان تاکسیرانی به صورت میدانی بر اجرای دقیق دریافت برچسب نرخ های کرایه و نصب آن نظارت می کنند و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.