| کد خبر: 268882 |

◄ خیز خطرناک راه آهن برای کنترل انجمن صنفی بخش خصوصی ریلی

مدیرعامل راه آهن با در اختیار گرفتن کنترل انجمن شرکت های خصوصی ریلی به دنبال چه هدفی و پوشاندن کدام واقعیات است؟

تین نیوز

در آستانه انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، بخش دولتی ریلی کاندیداهای مورد نظر خود را روانه حضور در این انتخابات کرد.

به گزارش تین نیوز، یک کارشناس ریلی در واکنش به این اقدام، در حساب شخصی خود در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

احسان سالاری نوشت:  در اقدامی قابل تامل،  سه نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت های صندوق پس انداز کارکنان راه آهن ( وابسته به راه آهن دولتی ایران) کاندیدای عضویت در هیئت مدیره بزرگترین انجمن و تنها صدای مستقل بخش خصوصی ریلی شدند. (انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته)

وی تاکید کرد: سوال اینجاست که میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن با در اختیار گرفتن کنترل انجمن شرکت های خصوصی ریلی به دنبال چه هدفی و پوشاندن کدام واقعیات است؟

سالاری افزود: راه آهن با توجه به نقش حاکمیتی و با مشروط نمودن پرداخت مطالبات بخش خصوصی یا صدور مجوزها  قادر به ایجاد فشار و اخذ رأی از شرکت های ریلی است 

وی عنوان کرد: از وزیر محترم راه و شهرسازی انتظار می رود مانع این گونه دخالت های غیر سازنده راه آهن و تحت شعاع قرار گرفتن منافع بخش خصوصی شوند.

به گزارش تین نیوز،  بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، جلسه مجامع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه انجمن روز شنبه مورخ 12/12/1402 رأس ساعت 13:00 برگزار می شود.

این مجمع در محل سالن امین الضرب ساختمان شماره 3 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه میرزا حسنی، پلاک 18 با دستورات  ذیل برگزار خواهد شد. 

دستور جلسه مجمع عمومی عادی به شرح زیر است:

-  استماع و بررسی گزارش عملکرد اقدامات هیئت مدیره، خزانه دار، بازرسان و تصویب آنها

- انتخاب روزنامه کثیر الانتشار

- تعیین حق ورودیه و حق عضویت

- انتخاب هیئت مدیره و بازرسان

- تعیین تکلیف شرکت های تعلیقی

بر اساس اعلام این انجمن، دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده نیز اصلاح کلیات و جزئیات اساسنامه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 17 8

    بخش خصوصی باید با رای قاطع نمایندگان واقعی خود را انتخاب کند و مشت محکمی به دهان زیاده خواهان و جوجه دیکتاتورها بزند.
    مگر می شود سه نفر از صندوق پس انداز راه‌آهن که زیر نظر میعاد صالحی است، وارد ترکیب پنج نفره هیئت مدیره یک انجمن خصوصی و غیردولتی شوند؟
    اسم انجمن روی خودش هست: تشکل غیر دولتی.

    تشکل غیردولتی را که نباید دست کارمندان خصولتی بدهند به ویژه دست کسانی که تمام تلاش خود را برای ابراز چاکری و ارادت به مدیران ناکارآمد دولتی انجام داده اند

    • ناشناس 12 6

      احسنت.
      حیف است که این تشکل خصوصی که مخصوصا در دوره جدید با مدیریت شجاعانه و بدیع آقای سبحان نظری، صدای واقعی بخش خصوصی شده است به دست دولتی ها بیفتد و به جای دفاع از منافع سرمایه‌گذاران خصوصی به بلندگوی مدیران ناکارآمد دولتی بدل شود.

      هیئت مدیره ای که متشکل از نمایندگان صندوق پس انداز راه آهن باشد قطعا به جای منافع بخش خصوصی ابزار تعریف و تمجید از مدیرعامل شکست خورده راه آهن می شود .

  • ناشناس 15 5

    آقای عاشوری چه گلی به سر پست قائم مقامی راه آهن زد که حالا میخواهد به سر بخش خصوصی بزند؟

    • ناشناس 10 5

      آقای عاشوری اعتبار پست قائم مقامی راه آهن را که خراب کردند جوری که دیگر کسی برای آن صندلی تره هم خورد نمی کند. حالا باید دید که در بخش خصوصی چه کارنامه ای به جا می‌گذارد 😊

  • ناشناس 18 6

    شرکتهاب عضو انجمن واقعا باید ابله باشند که به امثال عاشوری و بختیاری و حسینی طباطبایی و فروزش رأی دهند.
    مگه فیلم کمدی است؟! اینها خودشون شرم نکردند و ثبت نام کردند؟!
    اینها نماینده دولت هستند نه بخش خصوصی

  • ناشناس 18 7

    قسم می خورم که این جمله را از زبان یکی از مدیران عامل شنیدم:

    میعاد صالحی چندین بار در جلسات به مدیران عامل شرکت های خصوصی گفته است در انتخابات انجمن به آقای سبحان نظری رای ندهید.



    این چه مملکتی است که حکمرانی آن به چنین جایی رسیده؟ چطور مدیر دولتی به خودش اجازه می‌دهد به بخش خصوصی برای انتخابات انجمن کاملا خصوصی فشار بیاورد؟ شده قضیه شکنجه شرکت های مالک لکوموتیو خصوصی برای امضای یک نامه به نفع میعاد که به محض امضا شدن، توانستند بخشی از طلبشن را بگیرند.

    • ناشناس 5 9

      قسم دورغ را راحت میشود خورد. مدرک دارید؟ الکی حرف نسازید و شبهه درست نکنید!

  • بازنشسته راه آهن 7 4

    واقعیت اینست که علاقه دارم که چندکلامی را برای این مدیر عامل جوان ونخبه برای این بچه بازی های ناشیانه اش بنویسم اما چون" نرود میخ آهنی بر سنگ "اجازه دهید اینبار روی سخنم با افرادی مانند عاشوری و فروزش باشد که شما چرا شما چرا اسیر بازی های بچگانه این شخص می شوید یعنی داشتن پست ومقام بی ارزش دولتی اینقدر می ارزد حقوق ماهیانه شما که روی کاغذ از یک راننده اسنپ هم کمتر است پس چه چیزی و چه ارزشی باعث می شود که خود را اینگونه بفروشید آقای عاشوری آیا بهتر نیست بازنشسته شوید و اعتبار کمی که بدست آورده اید را حفظ کنید آقای فروزش شما چرا؟ واقعا درک رفتار های برخی خودش معمائی پیچیده است در زمین میعاد صالحی بازی نکنید چون آخرت خود را از دست خواهید داد