| کد خبر: 258659 |

◄ آشنایی با محمد اولیا مدیرعامل جدید گروه مپنا

محمد اولیا در حالی مدیرعامل گروه مپنا شد که از سال 1378 در این شرکت فعالیت کرده است.

تین نیوز

محمد اولیا در حالی مدیرعامل گروه مپنا شد که از سال 1378 در این شرکت فعالیت کرده است.

به گزارش تین نیوز ، هیئت مدیره گروه مپنا در جلسه سه شنبه ششم تیر ماه 1402 ، محمد اولیا را به عنوان مدیرعامل جدید گروه مپنا انتخاب کرد.

  محمد اولیاء  مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) بود که به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل جدید گروه مپنا انتخاب شد.

گزارش پربازدید امروز را بخوانید؛

◄ شرکت راه آهن کمر شرکت های ریلی را شکست!

آن چنان که محمد اولیا در گفت و گویی با رسانه توربینا اعلام کرده است وی متولد آذر سال ۱۳۴۹ در شهر اهواز و تا سن هشت سالگی در آن شهر ساکن بود و در این شهر مدرسه رفت. پس از آن به مدت 6 سال در اصفهان زندگی کرد و اواخر دوره راهنمایی به مشهد رفت و دوره دبیرستان را در این شهر گذراند.

اولیاء پس از شرکت در کنکور، دانشگاه مشهد را انتخاب کرد و دوره لیسانس را در رشته مهندسی مکانیک گرایش سیالات از سال ۱۳۶۸ آغاز  و در سال ۱۳۷۲ کنکور فوق‌ لیسانس شرکت کرد و پس از پذیرش در گرایش بیومکانیک در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.

وی سپس به طور همزمان در حوزه ساخت قطعات صنعتی و پس از آن از سال ۱۳۷۵ در زمینه تجهیزات پزشکی در یک شرکت وابسته به وزارت بهداشت مشغول به کار شد و تا انتهای دوره فوق‌ لیسانس و خدمت سربازی را در همان شرکت کار کرد.

اولیا زمستان سال ۱۳۷۸ در توگا مشغول به کار و پس از آن در سال ۱۳۸۶ پس از طی مقدمات اولیه برای تحصیل در مقطع دکتری عازم انگلستان شد و توگا را به مدت سه سال ترک کرد. دوره دکتری را در رشته سیستم‌ های تولید در دانشگاه بیرمنگام (University of Birmingham) گذراند  و در سال ۱۳۸۹ به ایران بازگشت و دوره جدیدی از کار خود در توگا را شروع کرد. وی مدتی که در انگلستان مشغول تحصیل بوده نیز از راه دور با شرکت توگا همکاری محدود داشت.

اوایل سال ۱۳۸۹ با تغییر ساختاری که توگا داشت، معاونت مهندسی و تحقیق و توسعه به شکل جدید تشکیل و مسئولیت آن معاونت به وی سپرده شد  و از آن زمان تا سال ۱۳۹۶ معاون مهندسی و تحقیق و توسعه توگا بود. از سال ۱۳۹۰ نیز همزمان قائم مقام مدیر عامل این شرکت و سپس مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) شد.

اولیا اکنون و در تابستان 1402 نیز مدیرعامل گروه مپنا شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی 2 5

    مفت خوران آشنا بشن ببینن مفت خوری بیشتر میشه یا کمتر

  • ناشناس 2 2

    بهترین انتخاب ممکن.ممنونم از رای دهندگان فهیم

  • ح 2 0

    سلام نگاه به آینده داره خوبه از همه انرژی‌های در اطراف از خورشیدی آب رعد و برق و و هرچه هست استفاده وذخیره شه. خودروهای بنزینی که انرژی تولید میکنن انرژیشون چندین بار استفاده و به برق تبدیل مجدد استفاده شه و از حرکت خودروهادر جادها اتوبان‌ها انرزی خورشیدی دریافت و جاده‌ای نورشون زیاد شد ومابقی به شبکه برگرده و از هر ایده استقبال و به فعلیت برسه آلودگی جمع آوری و حتی ازش استفاده شه