| کد خبر: 259553 |

ارسال تجهیزات نخستین نیروگاه موبایل دو تریلر مپنا به سایت پرند

تجهیزات نخستین واحد نیروگاه موبایل دو تریلی مپنا (نیروگاه متحرک) به نیروگاه پرند اعزام و آماده راه اندازی و بهره برداری شد. ​

تین نیوز

تجهیزات نخستین واحد نیروگاه موبایل دو تریلی مپنا، نیروگاه متحرک، به عنوان اولین نیروگاه موبایل که تمامی تجهیزات آن به صورت کامل و همزمان در گروه مپنا ساخته شده ، به نیروگاه پرند اعزام و آماده راه اندازی و بهره برداری شد. ​

به گزارش تین نیوز، با تلاش متخصصان گروه مپنا، تجهیزات نخستین واحد نیروگاه موبایل دو تریلی مپنا در قالب پروژه تحقیقاتی و توسعه ای در فازهای طراحی مهندسی و تامین و تولید به ثمر نشست و تجهیزات مربوطه به نیروگاه پرند اعزام شد تا پس از نصب و راه اندازی، مورد بهره برداری قرار گیرد.

گزارش مهم روز را بخوانید؛

◄ پول لازم برای قطار سریع السیر در ایران چقدر است؟

◄ افزایش عمر رانندگان کامیون با رعایت این 3 نکته

نیروگاه موبایل دو تریلر مپنا MGT-30mobile با قابلیت تولید توان 25 مگاوات و حمل و نقل، نصب و راه اندازی سریع، دارای کاربردهای متنوعی در تولید توان پراکنده ، پایداری شبکه و همچنین تأمین برق در شرایط بحرانی و اضطراری مانند حوادث و بلایای طبیعی و تأمین برق مراکز صنعتی مانند صنایع نفت و گاز و فولاد است.

این نیروگاه که از توربین (2) MGT-30 استفاده می‎ کند و می توان آن را در زمان تقریبی یک هفته (پس از آماده سازی سایت)، نصب و راه اندازی کرد، تنها بر روی دو تریلر نصب شده و به راحتی امکان حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی را دارد.

تمامی مراحل طراحی ، مهندسی، تامین و تولید تجهیزات این محصول فناورانه توسط متخصصان این مجموعه در شرکت های مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس)، مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) و سایر شرکت ها و زیر مجموعه های گروه صنعتی مپنا به ثمر رسیده است.

سرعت و سهولت بسیار بالا در جابجایی، نصب و راه اندازی سریع ، تعداد تریلرهای کم در قیاس با محصولات مشابه در این توان تولیدی و ابعاد و اوزان کم، از ویژگی های برجسته و قابل توجه این محصولِ توسعه ای و نوآورانه است که آن را قابل رقابت با محصولات مشابه روز دنیا میکند.

این پروژه، اولین ساختگاه نیروگاهی و موبایل گروه مپناست که کلیه تجهیزات آن به صورت کامل و همزمان و در قالب ساختگاه نیروگاهی موبایل در شرکت های گروه مپنا طراحی، تأمین و اجرا شده است.

شایان ذکر است، نیروگاه موبایل، تجربه ارزشمندی از فرآیندهای طراحی – مهندسی، تامین و تولید در این حوزه را در بر داشته و می تواند گام موثری در رشد و توسعه محصولات و خدمات آتی در گروه مپنا باشد.

تریلر مپنا

تریلر مپنا1

تریلر مپنا3

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یک مهندس 6 3

    باعث افتخار و مباهاته...

  • علی 6 5

    با درود انشاالله که جنس خوب چینی باشه

  • علی 2 1

    اونوقت حسن اینکار نسبت به ایستگاههای ثابت چیه

  • ناشناس 0 2

    ساخت همه چیز به دست توانمند جوان ایرانی امکان پذیره فقط باید اعتماد کردو پشتوانه ساخت.