بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

ایجاد پایانه بار نیاز مهم حمل و نقل گناباد است

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد گفت: با توجه به حجم ناوگان حمل و نقل سنگین در این شهرستان، ایجاد پایانه بار از نیازهای مهم گناباد به شمار می رود.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد گفت: با توجه به حجم ناوگان حمل و نقل سنگین در این شهرستان، ایجاد پایانه بار از نیازهای مهم گناباد به شمار می رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون تنها ۲ پارکینگ برای وسایل نقلیه سنگین در گناباد و بیدخت از توابع این شهرستان فعالیت دارد، افزود: راه اندازی پایانه حمل و نقل نیازمند ایجاد زیرساختها و تامین اعتبار لازم است.

وی با اشاره به راه اندازی پایانه هوشمند حمل بار در آینده نزدیک در گناباد بیان کرد: در این راستا شرکتهای حمل و نقل از طریق فضای مجازی و یا پیامکی برای جابجایی بار به رانندگان اطلاع رسانی می کنند که این مساله در بهبود روند نویت دهی، جابجایی و انتقال کالا از این شهرستان به سایر نقاط نقش مهم دارد و در کنار آن ایجاد پایانه حمل و نقل بار ضروری است.

انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالای گناباد امروز با انتشار نامه ای خطاب به فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرده است: نبود پایانه حمل و نقل بار موجب بی عدالتی در توزیع بار در این شهرستان شده است.

در ادامه این نامه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار دفتر ایرنا قرار گرفته، آمده است: شهرستان گناباد با وجود ظرفیتهای بسیار در زمینه های حمل و نقل از داشتن پایانه حمل و نقل بی بهره است و مهمترین خواسته به حق پنج هزار و ۶۱۷ نفر راننده و کامیون دار گنابادی در بیش از ۴۰ دهه گذشته، احداث پایانه حمل و نقل در این شهرستان است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: به دلیل سهل انگاری برخی از مسوولان و نمایندگان ادوار گذشته گناباد در مجلس شورای اسلامی و مانع تراشی برخی از دلالان و شرکتهای حمل و نقل مشکل این قشر مظلوم و زحمتکش تاکنون حل نشده است که این موضوع علاوه بر ایجاد نارضایتی و سلب آرامش این قشر موجب بی عدالتی در توزیع بار و بروز مشکلاتی در سطح شهرستان گناباد و از جمله سرقت سوخت و از باکهای کامیونها و تریلی ها شده است.

در این نامه از نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار گناباد خواسته شده است: در جهت آرامش و آسایش شهروندان و رانندگان در جهت راه اندازی پایانه حمل و نقل در این شهرستان تمامی تلاش خود را داشته باشند.

شهرستان گناباد با برخورداری از پنج هزار و ۶۱۷ دستگاه خودروی سنگین در قالب ناوگان حمل و نقل جاده ای و بیش از ۱۵ هزار فعال در زمینه جابجایی کالا از بزرگترین ناوگان حمل و نقل در خراسان رضوی برخوردار است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.