| کد خبر: 270049 |

◄ داروهای ممنوعه برای رانندگان کامیون ترانزیت کدامند؟ + جزئیات

برخلاف تصور بسیاری از رانندگان کامیون داروهای ممنوعه ای که همراه داشتن آنها در کشورهای مختلف می تواند دردسرآفرین باشد، محدود به چند قلم دارو نیست بلکه تعداد این داروها بیش از 200 قلم است.

تین نیوز

رانندگان کامیون ترانزیت برای پیشگیری از مشکلات ناشی از به همراه داشتن داروهای ممنوعه باید از فهرست این داروها مطلع باشند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، برخلاف تصور بسیاری از رانندگان، داروهای ممنوعه ای که همراه داشتن آنها در کشورهای مختلف می تواند دردسرآفرین باشد، محدود به چند قلم دارو نیست.

بسیاری از داروهایی که در کشور ما به سادگی قابل تهیه هستند در کشورهای دیگر به ویژه در کشورهای همسایه، اقلام ممنوعه به شمار می روند و همراه داشتن آنها می تواند به بازداشت و دادگاهی و حتی زندانی شدن راننده و توقیف بار رانندگان کامیون ترانزیت منتهی شود.

فهرستی از داروهایی که همراه داشتن آنها توسط رانندگان کامیون ترانزیت در جمهوری آذربایجان ممنوع بوده و جرم تلقی می شود از سوی وزارت راه و شهرسازی منتشر شده است.

تین نیوز به منظور آگاهی رانندگان از این داروها فهرست کامل آنها را در ادامه منتشر می کند. با توجه به حساسیت این موضوع، تلاش می کنیم فهرست کامل داروهای ممنوعه در سایر کشورهایی که رانندگان کامیون ترانزیت کشور ما به آنها سفر می کنند را نیز در فرصت های دیگر منتشر کنیم.

نکته جالب توجه این که در فهرست داروهای ممنوعه در جمهوری آذربایجان اقلامی همچون دیفنوکسیلات و کلردیازپوکساید نیز که توسط برخی رانندگان کامیون ترانزیت به عنوان داروهای معمولی و پرمصرف شناخته می شود نیز به چشم می خورد.

داروهای ممنوعه در این کشور را بخوانید:

دارو 6

دارو 5

دارو 4

دارو 3

دارو 2داروی ممنوعه رانندگان کامیون

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.