| کد خبر: 268931 |

◄ تسهیلات صفر درصد به شهرداری های خراسان جنوبی اعطا شد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی از اعطای تسهیلات صفر درصد به شهرداری های خراسان جنوبی خبر داد.

تین نیوز

بیرجند| مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: سازمان همیاری برای اولین بار تسهیلات صفر درصد به شهرداری های استان اعطا کرده است.

به گزارش تین نیوز، سید محمداسماعیل فاطمی اظهار داشت: تمام تلاش ما بر ارایه بهترین خدمات و تأمین نیازمندی های شهرداری ها به مطلوب ترین شکل ممکن است. 

 وی تصریح کرد: با توجه به پراکندگی شهرها و مأموریت های شهرداران به عنوان مدیران شهری در اجرای برنامه ها و سیاست های دولت و نیز اتصال آن ها با خواست و اولویت مردم، اجرای برنامه های توسعه شهری با محوریت توسعه و سرمایه گذاری قطعاً می تواند در توسعه شهر و ارایه خدمات بهتر به مردم تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعاملات خوبی با مدیران شهری و شوراهای اسلامی استان برقرار شده و ظرفیت ها و نیازهای آن ها شناسایی می شود، افزود: در راستای وظیفه اصلی سازمان که ارتقای توان شهرداری هاست برای اولین بار در دولت سیزدهم و دوره مدیریتی جدید اعطای تسهیلات صفر درصد به شهرداری های استان توسط سازمان همیاری شهرداری ها انجام می شود.

فاطمی تصریح کرد: بر اساس طرح های زودبازده و میان مدت و نیاز شهرداری ها در خدمت رسانی به شهروندان، پس از ارایه درخواست ها و تایید آنها در کارگروه تسهیلات سازمان، تسهیلات درخواستی به شهرداری ها پرداخت می شود. 

وی اذعان داشت: در وضعیت کنونی که شهرداری های استان با کمبود درآمد مواجهند می توانند از شرایط ایجاد شده، نهایت استفاده را برای اتمام پروژه های خود ببرند. 

به گفته وی؛ از مزایای این وام، نرخ صفر درصد با بازپرداخت حداکثر یکساله است. 

مدیرعامل سازمان از شهرداران خواست ضمن شناسایی مزیت های شهری و با اتخاذ راهکارهایی برای خلق فرصت های جدید از این شرایط به منظور ایجاد درآمد پایدار در راستای اجرای پروژه های شهری استفاده کنند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.