| کد خبر: 268353 |

تعیین تکلیف پروازهای چارتر کیش و قشم توسط سازمان هواپیمایی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: با توجه به اتمام مهلت بخشنامه قبلی درباره پروازهای چارتری کیش و قشم، این سازمان به زودی بخشنامه جدید را درباره این دو مسیر صادر می کند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: با توجه به اتمام مهلت بخشنامه قبلی درباره پروازهای چارتری کیش و قشم، این سازمان به زودی بخشنامه جدید را درباره این دو مسیر صادر می کند.

ممنوعیت فروش بلیت چارتری برای کیش و قشم از ابتدای اسفند


به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جعفر یازرلو  با توجه به اتمام مهلت بخشنامه قبلی درباره پروازهای چارتری کیش و قشم، اظهار کرد: این سازمان به زودی بخشنامه جدید را درباره این دو مسیر صادر می کند.

وی افزود: تابستان امسال  سازمان هواپیمایی کشوری در بخشنامه ای به شرکت های هواپیمایی ابلاغ کرد که پروازهای چارتری در همه مسیرهای داخلی غیر از مناطق نفت خیز، ممنوع است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اما در ایام کم تقاضای سفر و در راستای توسعه گردشگری جزایر کیش و قشم، از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیری شد که پروازهای کیش و قشم از ممنوعیت چارتر خارج شود.

یازرلو تصریح کرد: اعتبار بخشنامه اخیر تا پایان بهمن ۱۴۰۲ قید شده بود و سیاست جدید سازمان در اینخصوص در اوایل هفته آینده بعد از رصد بازار و بررسی های کارشناسی به ذینفعان اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: اینکه عنوان شده است پروازهای چارتری کیش و قشم پایان بهمن ماه به پایان می رسد، صحیح نیست، بلکه این موضوع در دست بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری پس از همه بررسی ها نتیجه نهایی را به زودی اعلام خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.