| کد خبر: 269131 |

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور: ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت هواپیمای داخلی اختصاص یافت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۵ میلیارد تومان از سوی سازمان هواپیمایی برای شرکت های ایرانی در حوزه ساخت هواپیما وقطعات در دستور کار قرار گرفت.

تین نیوز

حسین یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، تقویت ناوگان هوایی کشور و نوسازی ناوگان، سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری صندوق کار آفرینی امید و بعد از تشکیل کار گروه تدوین دستورالعمل و بررسی صلاحیت متقاضیان، اقدام به پرداخت تسهیلات حمایتی می نماید.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، به گفته یازرلو در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، سازمان هواپیمایی کشوری بعنوان نماینده حاکمیت در این بخش در نظر دارد افزون بر راهبری ، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

او می گوید: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو در خصوص میزان تسهیلات پرداختی به شرکت های دانش بنیان در این حوزه گفت: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده بسته به نوع، ماهیت و حجم پروژه های تعریف شده متغیر بوده و سقف آن با تشخیص سازمان هواپیمایی و صندوق تا ۱۵ میلیارد تومان می باشد که بعد از سیر فرآیند مربوطه قابل پرداخت خواهد بود.

او یاد آور شد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی کشور که حائز شرایط لازم می باشند دعوت می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و آگاهی از شرایط و نحوه دریافت تسهیلات و همچنین نحوه ارائه درخواست به منظور انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه به پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.