| کد خبر: 269680 |

دوره های آموزشی "هما "با گواهینامه یاتا ارایه می شود

دوره های آموزشی برگزار شده در مرکز آموزش" هما" با بالاترین سطح استانداردهای بین المللی یاتا و سازمان هواپیمایی کشوری ارائه می شود.

تین نیوز

دوره های آموزشی برگزار شده در مرکز آموزش" هما" با بالاترین سطح استانداردهای بین المللی یاتا و سازمان هواپیمایی کشوری ارائه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، محمد حسین شهداد رئیس مرکز آموزش و بهسازی منابع انسانی "هما" با بیان این مطلب گفت: آموزش موثر وکارآمد نیروی انسانی دراین صنعت، موفقیت شرکت های هواپیمایی را تضمین می کند.صنعت هوانوردی، صنعتی است که آموزش مداوم و به روز رسانی دانش نیروی انسانی در آن اهمیت ویژه ای دارد. 

وی افزود: مرکز آموزش "هما" را یکی از مهمترین مراکز آموزشی تخصصی هوانوردی در سطح کشور است که تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز صنعت حمل و نقل را  هوایی برعهده دارد. این مرکز با بهره گیری از مدرسان با تجربه و روش های نوین آموزشی، دوره های آموزشی را با بالاترین سطح استانداردهای بین المللی یاتا وسازمان هواپیمایی کشوری ارائه  می کند.

رئیس مرکز آموزش"هما" با توجه به جایگاه این مرکز در صنعت هوانوردی افزود: این مرکز اولین مرکز آموزشی هوانوردی در ایران است که توانست گواهینامه مورد تأیید یاتا (IATA-ATC)را دریافت کند. این مرکز با بهره گیری از مدرسان با تجربه و روش های نوین آموزشی، دوره های آموزشی را با بالاترین سطح استانداردهای بین المللی یاتا وسازمان هواپیمایی کشوری ارائه می کند.دوره های آموزش مهمانداری، کالاهای خطرناک، ایمنی، امنیت و آمادئوس را با گواهینامه بین المللی یاتا ارائه می کند.

 شهداد درباره عملکرد سال ۱۴۰۲  مرکز گفت: از ابتدای سال تاکنون یکهزار و ۷۷ دوره آموزش خدمات زمینی برای ۱۶ هزار و ۹۲۳ نفر از کارکنان "هما" برگزار شده است که این دوره ها بیشتر در قالب بازآموزی و به روز رسانی دانش همکاران ارائه شده است. همچنین یک هزار و ۸۱۵ نفر نیز به عنوان فراگیر آزاد در این دوره ها شرکت کردند.

وی درمورد برگزاری دوره های آموزشی عمومی این مرکز نیز گفت: در مدت یاد شده ۶۱۲ دوره در واحد آموزش عمومی برگزار شده است که ۶ هزار و۸۸۰ نفر از کارکنان همایی و ۹۸۸ نفر فراگیر آزاد در این دوره ها شرکت کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.