| کد خبر: 269634 |

رجا اعلام کرد:

هدف رضایت‌مندی مسافران در سفرهای نوروزی است

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا گفت: این شرکت در راستای کسب رضایت حداکثری مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۳، برنامه ها و اقدامات متعددی را برای آماده سازی قطارها انجام داده و در دست اقدام دارد.

تین نیوز

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا گفت: این شرکت در راستای کسب رضایت حداکثری مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۳، برنامه ها و اقدامات متعددی را برای آماده سازی قطارها انجام داده و در دست اقدام دارد.

به گزارش تین نیوز از شرکت رجا، علیرضا علی سلیمانی با اعلام این خبر افزود: این شرکت برنامه ها و اقداماتی را در حوزه تجهیز و راهبری قطارها، نگهداری، بهبود و آماده سازی تجهیزات فنی قطارها، آمادگی ماموران موظف و نظارت بر خدمات ارائه شده در قطارها برای افزایش مطلوبیت سفر برای هم وطنان و کسب افزایش رضایت مندی آنان در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: از جمله اقدامات انجام شده در حوزه تجهیز و راهبری قطارها می توان به نوسازی فرش های کوپه ها و راهروها، نوسازی ملحفه ها و لوازم خواب، نوسازی روکش تخت ها و صندلی ها و نوسازی پرده ها اشاره کرد.

این مسوول اظهار داشت: جرم گیری داخلی، نوسازی و بهسازی تجهیزات سرویس های بهداشتی، تعمیرات سالیانه واگن ها، رنگ آمیزی کامل بدنه، تعمیر اساسی سپتیک و بهبود سیستم صوتی وتصویری واگن ها از اقدامات انجام شده در حوزه تجهیز فنی قطارها است.

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۱۴۰۳ شرکت رجا افزود: تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی ماموران موظف قطارها و مسافران، برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت برای ماموران موظف، تحویل البسه و کفش سازمانی به همه ماموران قطارها برای آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره زندگی نیز از جمله اقدامات انجام شده است.

علی سلیمانی به بازدید از قطارهای مسافری با محوریت رفع نارسایی های احتمالی قبل از شروع پیک نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازرسی از قطارها، بازدید از کیترینگ های تامین کننده غذا و نیز کارگاه های شست وشوی طرف قرارداد در تهران و نواحی و برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم از طریق حضور موثر همکاران در همه واحدهای مرتبط از اقدامات نظارتی این شرکت برای نوروز ۱۴۰۳ است.

عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا، اجرای برنامه ها و ارائه خدمات فرهنگی را از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ برشمرد و اظهار داشت: تجهیز کتابخانه قطارهای پنج ستاره زندگی به کتاب های متنوع، اهدای هدیه به مسافران کودک، تهیه محتوای صوتی وتصویری ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم بدرقه مسافران در ایستگاه تهران و مشهد با حضور خادمیاران رضوی(ع)، برپایی سفره هفت سین در تعدادی از قطارها و نیز اجرای برنامه های فرهنگی ویژه مسافران و کودکان در قطارها از این دست اقدامات است.

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۱۴۰۳ شرکت رجا ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، با هدف ارزیابی میزان رضایت مسافران و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود، نظرسنجی هایی هم درباره سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از مسافران انجام می شود که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته، شاهد افزایش سطح رضایت مندی آنان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پرسنل بیچاره شرکت رجا 0 0

    ان شالله هر چه زودتر شرکت از دست مدیرعامل ناتوان و معاونین و مدیران بی کفایت منصوب ایشان راحت شود. پدر همه ما را در آورده اند