| کد خبر: 270124 |

اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری

مدیرکل راه آهن زاگرس از اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری به منظور تأمین برق پایدار ایستگاه ها در این اداره کل خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راه آهن زاگرس از اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری به منظور تأمین برق پایدار ایستگاه ها در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن زیودار مدیرکل راه آهن زاگرس از اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری به منظور تأمین برق پایدار ایستگاه ها در این اداره کل خبر داد و گفت: این پروژه از یونیت شرکت نفت واقع در روستای مرکز گرم تا ایستگاه بالارود به طول ۸ کیلومتر به اتمام رسیده است.

زیودار بیان کرد: به منظور تأمین برق پایدار ایستگاه ها در این اداره کل و همچنین کاهش تلفات انرژی الکتریکی، کاهش هزینه ها و تبع آن ارتقای ایمنی سیر و حرکت این اداره کل اجرای طرح پروژه توسعه و بهسازی شبکه برق این ایستگاه را در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی در مسیر شبکه فوق تعداد ۴ روستا، دو دستگاه دکل تلفن همراه و یک مؤسسه کشاورزی برق دار شدند.

وی از جمله اقدامات انجام شده در پروژه بالارود را  نصب ۲۰۵ عدد پایه بتنی برق و انجام ۲۸ هزار متر کابل خود نگهدار روکش دار دانست و افزود: اعتبار پروژه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.