| کد خبر: 268302 |

۹۰ هزار میلیارد تومان؛ نیاز ساخت قطعه ۳ آزادراه تهران- شمال

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان برای ساخت منطقه سه آزادراه تهران شمال نیاز است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان برای ساخت منطقه سه آزادراه تهران شمال نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، خیرالله خادمی گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان برای ساخت منطقه ۳ آزادراه تهران - شمال نیاز است که با اعتبار جاری سالانه قابل انجام نیست و در کمیته ای که به دستور رئیس جمهور تشکیل شده، قرار است یا با تهاتر نفت و یا با واگذاری سهام کارخانجات دولتی به بنیاد مستضعفان، این طرح پیش رود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای کشور با اشاره به اینکه کار ساخت طرح آزاد راه تهران- شمال طی ۱۹ سال پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی داشته، اما طی ۶ سال اخیر عملیات اجرایی خوبی در این طرح صورت گرفته افزود: کمبود منابع مالی باعث شده سرعت ساخت این آزادراه کاهش پیدا کند.

خادمی افزود: برای ساخت باند برگشت قطعه دوم نیاز به ۱۲ هزار میلیارد تومان داشتیم که ۵۰ درصد آن توسط دولت و ۵۰ درصد نیز باید توسط بنیاد مستضعفان تامین می شد تا این باند در سال آتی به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: در حال حاضر توان فنی پیمانکاران ایرانی باعث شده در ساخت آزادراه، نیاز به حضور مهندسان خارجی نداشته باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    پس پارسال گتید قطعه 4 آغاز شده است، چرت بوده؟ تازه منتظر بودجه هستید. شما در عرض یک هفته، 200 هزار میلیارد تومن گواهی سپرده به مردم فروختید. توان اینکه 90 هزار میلیارد تومن پول رو جمع کنید ندارید؟ مدیریت ندارید و مردم هم در پای این بی مدیریتی و دروغگویی دارند تاوان میدن. آبروی کشور رو میبرید با این دروغ ها و تاخیرها