بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

◄ دلایل ضرب و شتم ماموران شهرداری تهران

◄ دلایل ضرب و شتم ماموران شهرداری تهران

تین نیوز | با خبر شدیم برخی افراد سودجو برای برخورداری از سود بیشتر اقدام به ضرب و شتم ماموران شهرداری نموده اند.

به گزارش تین نیوز، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، ابوالقاسم چیذری، مدیرعامل این شرکت در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت حدود ۹ و نیم صبح ، گزارشی مبنی بر احداث یک طبقه اضافه در کارگاهی ساختمانی گزارش شد که بلافاصله با همکارانم به محل ملک مورد نظر مراجعه و مشاهده شد که کارگران با استفاده از پلیت و نبشی مشغول نصب سازه در طبقه پنجم هستند در حالی که ملک مورد نظر جواز ۴ طبقه داشت.
 
وی گفت: علی رغم تذکرات فراوان و متعدد متاسفانه با تشویق‌های مالک، کارگران دست از کار نکشیدند و پس از اینکه برای جلوگیری از ادامه ساخت و ساز و جمع‌آوری وسایل‌شان اقدام شد؛ متاسفانه با میلگرد و پاره آجر به ماموران حمله کردند. در این درگیری پای یکی از ماموران شکسته و بقیه نیروها نیز مضروب شدند.
 
بر اساس این گزارش، چیذری با بیان اینکه در موردی مشابه نیز ماموران گشت ناحیه ۳ منطقه ۱۸ با گازاشک‌آور از سوی سودجویان قرار گرفتند، گفت: ماموران در حین گشت زنی، متوجه دیوارکشی عده‌ای کارگر شده که با سوء استفاده ایام تعطیلات نوروز شدند.
 
به گفته مسئول شرکت شهربان، ماموران با استفاده از سامانه جامع شهربان متوجه شدند که ملک مورد نظر بایر بوده و سودجویان در حال دیوارکشی دور آن هستند که دو بار اخطار برای متوقف کردن کار، موثر واقع نشد و هنگامی که برای جلوگیری از ادامه فعالیت کارگران اقدام کردیم؛ متخلفان گازاشک‌آور روی صورت ماموران خالی کردند اماسرانجام، دیوار را فروریخته و رفع خلاف شد.
 
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با بیان اینکه شهربانان و حریم‌بانان پایتخت با فعالیت جهادی و اثرگذار خود از تجاوز به شهر و حریم آن جلوگیری می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه شماری از متخلفان و سودجویان‌ برای جلوگیری از خدمت نیروهای شهربان و حریم‌بان به مردم دست به هر کاری می‌زنند و حتی در بسیاری از موارد نیروها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. 
 
چیذری با اشاره به اینکه تاکنون یک نفر از نیروهای شهربان از سوی متخلفان کشته شده و چند بار نیز خودروی شهربانی و حریم‌بانی تخریب و به آتش کشیده شده است، ادامه داد: شرکت شهربان با توجه و عنایت مدیریت شهری درصدد احقاق حق و دفاع از نیروهای شهربان و حریم‌بان در برابر متخلفین ساخت و ساز در شهر و حریم است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.