| کد خبر: 269445 |

بهره‌ برداری از ۱۰ کیلومتر بزرگراه شهید شوشتری در ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با انعقاد قراردادهای متعدد خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با انعقاد قراردادهای متعدد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی به تشریح تشریح اقدامات صورت گرفته یک ساله در حوزه حمل و نقل عمومی و فنی و عمرانی پرداخت و گفت: نباید فکر کنیم که وضع موجود خوب است اما به مردم این اطمینان را می دهیم که شهرداری و شورای شهر تمام ظرفیت خود را برای حل مشکل ترافیک به کار گرفته اند و تمام عیار تلاش می کنند تا این چالش ها برطرف شود. 

وی با اشاره به عملیات های عمرانی در سطح تهران گفت: در سال جاری ۱۸ تقاطع پر مسئله تهران اصلاح و غیر همسطح شدند و احداث ادامه بزرگراه یادگار امام و شهید بروجردی نیز در دست انجام است و ان شاءالله در سال آینده ۱۰ کیلومتر از بزرگراه شهید شوشتری به بهره برداری می رسد. همچنین همکاران ما در شهرداری تهران موفق شدند تا ۵۷۰ هزار تن آسفالت در خیابان های پایتخت بریزند. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره قراردادهای حوزه حمل و نقل عمومی اظهار کرد: امسال قراردادهای خوبی در حوزه اتوبوسرانی منعقد شد که در نتیجه آن ۳۵۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شدند. 

تشکری هاشمی با اشاره به قراردادهای حوزه تاکسیرانی و بیان این مطلب که در سال جاری ۷۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شدند، گفت: هرچند می دانیم وضعیت موجود خوب نیست و تهران به بیش از این تعداد ناوگان احتیاج دارد؛ اما تلاش خود را می کنیم تا هرچه زودتر به نقطه مطلوب برسیم. 

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته به ثمر رسیدن قرارداد ۷۹۱ واگن مترو است که با تلاش مدیریت شهری و با دولت چین منعقد شد و ان شاءالله تلاش می کنیم تا به تمامی توقعات جامعه عمل بپوشانیم. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت: در پاسخ به سوالی در خصوص جمع آوری پل کالج بیان کرد:  قرار بر این بود تا این پل جمع شود؛ اما معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرده که نیازمند مطالعات بیشتر است گرچه مطالعات قبلی نیز گفته بود  انجام این کار هیچ مشکلی ندارد و منجر به مشکل ترافیکی  در معابر نمی شود؛ اما به نظرات کارشناسی احترام می گذرانیم. 

تشکری هاشمی گفت: حدود ۴۸ درصد کل بودجه سال آینده یعنی حدود ۷۵ هزار میلیارد تومان به  حوزه حمل و نقل و عمران تخصیص یافته است و مردم مطمئن باشند که خدمتگزاران آنها تمام تلاش خود را می کنند تا مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی حل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.