| کد خبر: 269447 |

خبر مهم برای تهرانی‌ ها درباره طرح ترافیک

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد پیگیری ها برای ارائه طرح جامع ترافیک ادامه دارد و تا سال آینده این اقدام انجام می شود.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد پیگیری ها برای ارائه طرح جامع ترافیک ادامه دارد و تا سال آینده این اقدام انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا وسیما، مهدی چمران امروز سه شنبه در حاشیه دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران همچنین با تاکید بر اینکه راه حل خاصی برای ترافیک شب عید وجود ندارد؛ گفت: از مسئولان شهرداری به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی درخواست داریم که تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا خدمات رسانی را بهبود ببخشند. از مردم نیز درخواست می کنیم که از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا شاهد راهبندان های وقت گیر و کشنده نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به دعوت از مسئول فنی مترو به جلسه امروز برای ارائه توضیحات درخصوص خرابی ها، گفت: مدیرعامل مترو در مصاحبه ای از کمبود اعتبار سخن گفته بود و به نظر بنده چنین چیزی وجود ندارد. ممکن است در خرید تجهیزات خارجی مشکل وجود داشته باشد، اما اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته بود.

وی ادامه داد: تعدادی از وسایل حمل و نقل عمومی از چین وارد شده و امروز از این وسایل بازدید خواهد شد. استاندارد این دستگاه ها تایید شده است.

چمران همچنین با بیان اینکه در جلسه امروز کرایه وسایل نقلیه عمومی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه نرخ ها از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال می شود، هنوز فرصت برای تصویب داریم. در ابتدای سال به هیچ عنوان نباید اضافه نرخ دریافت شود و اگر اینگونه باشد تخلف صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر تهران درادامه با بیان اینکه در چهارراه سیروس و مولوی بنده تجمع معتادان را ندیده ام، گفت: البته نه اینکه معتادان وجود نداشتند، اما اینکه در گوشه و کنار معابر تجمع کرده باشند، دیده نشده است.

وی گفت: در جلسه امروز همچنین لایحه ثبت درختان ارزشمند و همچنین آیین نامه استقرار حیوانات خانگی بررسی خواهد شد. طرح موضعی برای ساماندهی اسلام آباد نیز تهیه شده که باید تایید و درنهایت به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شود.

چمران تصریح کرد: اساسنامه سازمان آرامستان ها و پیشگیری و مدیریت بحران نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به جان باختن ۱۰ نفر در آستانه چهارشنبه سوری، یادآور شد: آسیبی که افراد می بینند قابل جبران نیست و والدین باید مراقب فرزندان خود باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.